דילמה בבחירת אריחים לבית – אריחי קרמיקה או אריחי שיש?

דילמה בבחירת אריחים לבית – אריחי קרמיקה או אריחי שיש?

כאשר עורכים שיפוץ יסודי לכל הבית, אחד הנושאים שרבים מתלבטים לגביו באופן בולט הוא הבחירה בין האפשרות לרצף את הבית באריחי קרמיקה, או באריחי שיש. מדובר בהתלבטות נורמלית לחלוטין שחווים אנשים בזמן שיפוץ או בנייה. למעשה ההתלבטות יכולה להיות מורכבת עוד יותר, אם מכניסים אפשרויות אחרות כמו בטון מוחלק למשל. הבחירה בין אריחי פורצלן ובין שיש היא בחירה שצריכה להתבצע על פי שיקולי מחיר ועיצוב, שכן מבחינת חוזק מבני, שני סוגי האריחים מספקים לכם את אותו החוזק בשימוש ביתי טיפוסי. אבן השיש היא אולי אבן חזקה יותר מבחינה מבנית, אך אין לכך כל משמעות בשימוש ביתי כאריחי רצפה.

 

הבחירה בריצוף שיש היא פתרון יקר יותר

מבחינת מחיר, שיש הוא סוג של אבן ומחירו יקר הרבה יותר מאשר אריחי קרמיקה. השיש יכול לעיתים להיות במחיר זול יותר, אך דבר זה תלוי בסוג בו אתם בוחרים. אם אתם בוחנים את האפשרות של אריחי פורצלן, ורוצים להשיג את המראה והעיצוב של אריחים אלה באמצעות אריחי שיש, תפנו באופן אוטומטי לקטגוריית השיש היקר, שיכול להיות יקר בצורה משמעותית מאשר אריחי פורצלן. למעשה, אריחי פורצלן הם אריחים שבאים לספק פתרון זול יחסית לכל מי שרוצה מראה מודרני, מוקפד ומעוצב של הבית, ללא הצורך להשתמש באריחי שיש יקרים.

אריחי שיש

 

מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים

אריחי קרמיקה מאפשרים לכם גם גמישות רבה יותר בבחירת העיצוב המתאים, שכן אריחים אלה מיוצרים בתהליך תעשייתי, במסגרתו ניתן לקבוע את העיצוב המדוייק של האריח. גם אם אתם פונים לאריחי הפורצלן המוכנים ישירות מן המדף, יעמדו לרשותכם אפשרויות רבות יותר מאשר אם תפנו למוצרי המדף בתחום אריחי השיש. בנוסף לכך, אם ישנו עיצוב ספציפי אותו תרצו להשיג, ואתם מוכנים להשקיע בכך גם את המשאבים הכספיים הנדרשים, תוכלו להזמין אריחי קרמיקה בהתאמה אישית על פי העדפותיכם.

 

אריחי קרמיקה – הפתרון הנפוץ והפופולארי ביותר

אם בוחנים את פני הדברים כיום, הרי שאריחי פורצלן הם הפתרון הנפוץ והפופולארי ביותר לעיצוב הבית, הן עבור אריחי הרצפה והן עבור אריחים לחדרי השירותים והאמבטיה. אריחי שיש הם פתרון יוקרתי המיושם בבתים בהם הקו העיצובי כולו מבוסס על יוקרה. אם אינכם מתעניינים או אינכם מסוגלים לחשוב על עיצוב יוקרתי לבית מבחינת טעמכם האישי או אפשרויותיכם הכלכליות, אריחי הפורצלן יוכלו לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר, לרבות מראה זהה לאריחי שיש, במחירים נמוכים הרבה יותר.

 

תהליך העיצוב המקצועי

כל תהליך של בחירת אריחי פורצלן לבית, כדאי שיתבצע בליווי צמוד של איש מקצוע המתמחה בתחום של עיצוב פנים בכלל, ובתחום של עיצוב אריחים ורצפות בפרט. בחירת סוג האריחים, צבעם, הדוגמא שלהם, המרקם שלהם, המידות והפרופורציות שלהם, היא בחירה מקצועית מאוד, שאינה מבוססת רק על טעם אישי או על כשרון בלבד, אלא על יסודות ועקרונות עיצוב מקצועיים.

אולי יעניין אתכם גם