דלתות כניסה מעוצבות, עניין של טעם

כשאתם בוחנים אפשרות של רכישת דלת כניסה לביתכם החדש, כדאי לעשות זאת באמצעות איש מקצוע המתמחה בתחום העיצוב, כך ביתכם יקבל כבר בכניסה את הסגנון האישי שלכם וקבלת הפנים אותה תרצו להעניק לבאים אל ביתכם.

דלתות כניסה מעוצבות, עניין של טעם

במיוחד בשנים האחרונות, החלה מגמה של התקנת דלתות כניסה מעוצבות בבתים פרטיים, וזאת אחרי שנים ארוכות בהן התפיסה השלטת הייתה שדלת הכניסה חייבת לספק את הבטחון הרב ביותר, שנים שהיוו את תור הזהב של דלתות הפלדה ומנגנוני הנעילה הרב בריחיים. יחד עם זאת, גם דלתות מעוצבות לכניסה הראשית של הבית יכולות להיות בטוחות מאוד, ולספק לכם רמה מספקת של הגנה ובטחון, כך אתם מעניקים חשיבות רבה יותר לעיצוב ואתם לא באמת פוגעים ברמת הבטחון.

 

שילוב של עיצוב עם שיקולי בטחון

אחרי שאמרנו את זה, בתהליך בחירת דלתות כניסה מעוצבות, יש צורך לקחת בחשבון שיקולים של בטחון ובכלל זה שהדלת תהיה ברובה מחומר קשיח, חזק ועמיד, שתהיה בעלת מנגנון נעילה פנימי מתוחכם ואפילו רב בריחי ושאלמנטים עיצוביים המשולבים בדלת, לא יפגעו באופן מהותי ברמת הבטחון שהדלת מספקת. קיימת אפשרות לשלב זכוכית בדלת הכניסה. הזכוכית צריכה להיות זכוכית כפולה וחסינה ועל פי הצורך יש לספק לה הגנה בדמות סורג קטן ומעוצב. התמקדות בנושא הבטחון עושה עוול לכל נושא הדלתות המעוצבות של הפתח הראשי של הבית, מכיוון שאפשרויות העיצוב הן גדולות ורחבות.

 

מגוון רחב של חומרי גלם

הדלתות יכולות להיות עשויות ממגוון רחב של חומרים. החל בדלתות עץ עם גילופי וינטאג’ בקווים ישרים, דרך דלתות המשלבות עץ עם זכוכית בסגנון כפרי וכלה בשילובי עץ ומתכות מסוגים שונים ובגוונים שונים כדוגמת נחושת, אלומיניום, נירוסטה, פליז, ברזל וכדומה. הדלת עצמה היא כמו קנבס חלק שעליו ניתן ליצור יצירה שלמה באמצעות תכנית עיצוב מקצועית. זה בדיוק מה שתוכלו למצוא בחנויות רבות המציעות דלתות כניסה מעוצבות ישירות מן המדף. דלתות אלה יכולות להיות מבוססות גם על מתכת בלבד, ואינן חייבות לשלב עץ.

 

דלתות כניסה מעוצבות

עיצוב פנים ‘וילצ’יק עיצוב פנים’

הזמנת דלת בהתאמה אישית

תוכלו לבחור דלת אלומיניום בוהקת בצבע המתכתי המקורי, או לבצע ציפוי חשמלי של האלומיניום ולייצר דלת חלקה לחלוטין בגימור מבריק או מט, דלת בסגנון עיצוב מודרני בעלת מסר עיצובי. בנוסף, אינכם חייבים להסתמך על מגוון הדלתות המוצעות לכם בחנויות השונות, ובהחלט תוכלו להזמין דלת מעוצבת בהתאמה אישית. מאחר וייצור דלתות הוא בלאו הכי תהליך הדורש לא מעט עבודת יד, כך שפערי המחירים בין דלת בהתאמה אישית ובין דלת ישירות מן המדף אינם גבוהים.

 

מעצב מקצועי בתחום דלתות כניסה

אז בימים אלה, כשאתם בוחנים אפשרות של רכישת דלת כניסה לביתכם החדש, כדאי לעשות זאת באמצעות איש מקצוע המתמחה בתחום העיצוב. תוכלו כמובן למצוא מסגריה או נגריה שתבנה עבורכם את הדלת, אך בסופו של דבר, מעצב דלתות הוא איש המקצוע אותו מומלץ לשכור לצורך תכנון ועיצוב הדלת כבר בשלבים הראשונים. כך ביתכם יקבל כבר בכניסה את הסגנון האישי שלכם וקבלת הפנים אותה תרצו להעניק לבאים אל ביתכם.

אולי יעניין אתכם גם