דקו אריג – עיצוב וילונות במרכז ובשרון

דקו אריג – עיצוב וילונות במרכז ובשרון

ביתנו הוא מקום המפלט שלנו, מקום אליו אנו בורחים כשרוצים שקט או מנוחה קלה מאירועי היום, סוגרים את הדלת ונחים. לעיתים החלונות מרגישים לנו חשופים מידי וחושפים, וכמו שנעטה על עצמנו בגד שיכסה אותנו ויצור מחיצה בין גופנו לבין אויר הסביבה, כך גם וילונות ביתנו מכסים ומצלים, סוגרים אותנו ומבדילים בינינו ובין הסביבה הסובבת אותנו.

 

סיגל גבריאל, מעצבת מבוטיק הוילונות “דקו אריג” מספרת לנו איך הכל התחיל:

“התחלתי ממש מכלום, כבר בגיל עשר תפרתי את הוילון הראשון לעצמי, לחלון חדרי הפרטי וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות מהמשפחה ומהחברים אז המשכתי וכבר אז הבנתי שכשאגדל ארצה להיות מעצבת וילונות וסטייליסטית לבית”.

בתיכון למדה סיגל במגמת אופנה, ממנה שאבה את המקצועיות שלה ואת אהבתה לתחום הטקסטיל. בהמשך למדה לימודי סטיילינג במכללת בנין ודיור, עיצוב חלונות ראווה וקורסים ספציפיים בתחום הטקסטיל והענף, אשר נתנו לה בסיס מקצועי טוב ונהדר. את נסיונה המקצועי צברה במפעלי טקסטיל נבחרים בארץ ובשנת 1995 כשהיא כבר בשלה ומנוסה בתחום, הקימה את מפעל חייה: דקו-אריג, עסק המתמחה בעיצוב וילונות יחודיים, בדי ריפוד וסטיילינג לבית הכולל טפטים והלבשת הבית בכל הסגנונות ומלווה בייעוץ סטיילינג לעיצוב הבית והעסק.

סיגל, מה הכי חשוב לך בעסק?: “כמעצבת בדקו אריג, עקרון הביתיות והיחס האישי משמש נר לרגלי, אני שמה דגש על הפרטים הקטנים שמעצבים את היתרונות הגדולים. חשובה לי רמת הגימור של הוילונות, ולכן, בידינו ידע וניסיון עשיר בסגנונות התפירה. אני מלווה את הלקוח מההתחלה ועד הסוף. חשובה לי מאוד הבנת הצרכים של הלקוח שנמצא מולי, הטעם שלו, הסגנון האישי שלו. לתוך עולם הטקסטיל והוילונות אנו שוזרים את הידע והנסיון שלנו ומבצעים התאמות של וילונות, טפטים או מוצרי הצללה בצבעים ובמרקמים מגוונים המתאימים ללקוח ולסגנון ואווירת הבית שלו והעסק”.

 

‘דקו אריג’ אכן מציע ללקוחותיו מגוון של סגנונות ווילונות כגון: טרנד טבעי, המאופיין בבדי כותנה, פישתן ובבדים שקופים רכים בגוונים בהירים ואווריריים. צורת התפירה של טרנד זה היא קלילה ובנויה מלולאות מבד סרטי כיווץ והשחלה. וילונות אלו מקנים תחושה רגועה ונעימה. סגנון נוסף של וילונות הוא הסגנון הקלאסי: וילונות המאופיינים במראה מאופק ומסודר, תמיד סימטרי, עשיר בבד ונטייה לשילוב כנפיים בצידי הוילון או כותרת בצבעים חמים. סגנון זה מגיע בתוספת אביזרים המקנים לו מראה ייחודי.

במקום גם שלל סוגי בדים, ביניהם כותנה – המתאים לוילונות בסגנון כפרי ווילונות בחדרי ילדים. פשתן – אשר מתאים לוילונות בסגנון כפרי בעלי מראה קליל וחופשי . משי – מתאים לוילונות בסגנון קלאסי אירופאי. אורגנזה – בד בעל ברק עז ומתאים בעיקר לוילונות בסגנון קלאסי.

“אני מאמינה, מוסיפה לספר סיגל, כי כאשר אנו מעצבים את ביתנו, כדאי להקדיש תשומת לב רבה להלבשת החלל על ידי בחירה נכונה של וילונות, טפטים, מוצרי טקסטיל ואביזרים. בכוחם של פריטים אלה להשפיע באופן משמעותי על עיצוב הבית הרבה יותר מכפי שנדמה לנו. הם משפיעים על נפשנו, מוסיפים רוגע ומשרים שלווה ובסופו של דבר חשוב לנו להרגיש נח ונעים בביתנו, וזו בעצם המטרה”.

 

ומהי מודעות השוק הישראלי למבחר? “לאור המבחר הרב, מסבירה סיגל, אכן חשוב לי להתעדכן באופן תדיר בעולם הבדים ולכן אני נוסעת הרבה ומתעדכנת בחדשות העיצוב הצצות לפרקים, ובמסעותיי ברחבי העולם אני מקבלת השראות של סגנונות, מרקמים וצבעים ודואגת לספק ללקוחותיי את המובחרים שביניהם”.

סיגל מזמינה אתכם באהבה, ליצור איתה קשר ולקבל ממנה מגוון של טיפים בנושא וילונות, בדים, טפטים, מוצרי הצללה ועיצוב החלל לביתכם או משרדכם.

אולי יעניין אתכם גם