האם מומלץ להתקין חלונות אלומיניום?

התשובה הפשוטה היא בהחלט כן. חלונות אלומיניום הם החלונות הפופולאריים והנפוצים ביותר כיום ולא לחינם. חלונות אלה יודעים לספק את התמהיל הטוב ביותר בין עיצוב, חוזק מבני, עמידות ונוחות תפעול. חלונות אלה מבוססים על חיבור של פרופילי אלומיניום זה אל זה ליצירת מסגרת החלון וקיבוע שמשה בתוך המסגרת. יחד עם זאת, זה המודל הבסיסי ביותר שאותו מקבלים כיום כסטנדרט בכל בית חדש. אם אתם מעוניינים בעיצובים מורכבים יותר ואטרקטיביים יותר, בכל הנוגע לאלומיניום השמים הם הגבול.

האם מומלץ להתקין חלונות אלומיניום?

עיצוב מול עמידות וחוזק מבני

חלונות אלומיניום מציעים שילוב מאוד אטרקטיבי בין שיקולי עיצוב ובין שיקולי עמידות וחוזק מבני. האלומיניום הוא סוג של מתכת קלה מאוד לעיבוד, שניתן ליצור באמצעותה מגוון עצום של פרופילים במידות שונות, עוביים שונים ואורכים שונים, ולייצר מגוון רחב של עיצובים סופיים. במקביל, מדובר במתכת חזקה מאוד מחד וקלה מאוד מאידך מה שמקל מאוד על תפעול החלון. במידה ומדובר בחלון הזזה, משקלו הנמוך של החלון מאפשר תפעול נוח וחלק יותר של מנגנון ההזזה ועמידותו לאורך זמן. במידה ומדובר בחלון ציר, משקלו הנמוך של החלון אינו יוצר עומס רב על הצירים כפי שהיה יוצר חלון ברזל למשל.

 

עמידות בתנאי מזג האוויר

מאפיין נוסף וחשוב שאפשר לציין לזכותם של חלונות אלומיניום הוא עמידותם בתנאי מזג אוויר שונים לרבות קרינת שמש ישירה, תנאי לחות גבוהה, אזורים גשומים ולחים ואפילו שלג ורוחות חזקות. האלומיניום עצמו מעניק לחלון חוזק מבני שיכול לעמוד בכל עוצמה של רוח המוכרת לנו פה במדינת ישראל. האלומיניום עשוי מתכת שאינה מחלידה, דבר המאפשר שימוש בחלון לאורך שנים ארוכות ללא סימני זמן. בנוסף, פרופילי האלומיניום עוברים תהליך של ציפוי חשמלי המעניקים לו מראה חלק ונקי ומגנים על המתכת מפני קורוזיה.

 

מגוון רחב של עיצובים אפשריים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת חלונות לבית, הוא נושא העיצוב, וגם בתחום זה מאפשרים חלונות אלומיניום יד חופשית ורמה גבוהה של יצירתיות בבחירת העיצוב המתאים לכם ביותר. למשל, אם אתם אוהבים חלונות בלגיים, אך אינכם רוצים להשקיע סכומי כסף גבוהים הנדרשים עבור חלונות בלגיים מקוריים מברזל, תוכלו ליצור חלון בלגי מפרופילי אלומיניום דקיקים. למעשה, תוכלו ליצור כל עיצוב באמצעות פרופילי אלומיניום, וליצור כל מרקם שתרצו, לרבות מרקם דמוי ברזל מחוספס, מרקם דמוי עץ וכדומה.

 

הסתייעו באיש מקצוע

חלונות אלומיניום יכולים להגיע בשילובים שונים עם חומרים נוספים כמו שילובי אלומיניום עם עץ, שילובי אלומיניום ופולימרים פלסטיים, שילוב עם ברזל וכדומה, כיד הדמיון הטובה ועל פי העדפות העיצוב שלכם.
בכל מקרה, מומלץ מאוד לבחור את החלונות בסיוע והנחיה של איש מקצוע המתמחה בתחום זה.

אולי יעניין אתכם גם