ההבדל בין נגרות בהתאמה אישית למוצרי מדף

נגרות ורהיטים תמיד נתפסו בעבר כחומר מוגמר ומוכן. הרוכש היה פונה לבית תצוגה כלשהו ובוחר ברהיט כזה או אחר. נגרות בהתאמה אישית משנה את כללי המשחק. הנושא מייצר חידוש עמוק והפתעות. נגרות בהתאמה אישית כשמה כן היא, לא עוד קנייה ממה שמוגש וקיים במפעל אלא התאמה אישית לסגנון הלקוח, על פי בקשתו ורצונו.

ההבדל בין נגרות בהתאמה אישית למוצרי מדף

למה מתכוונים במושג נגרות בהתאמה אישית?

בתחומים רבים בחיים אנו רגילים לבחור בעצמנו מוצר מסוים ולהרכיב את המוצר המוגמר לפי מאוויינו. איננו מסתפקים בקבלת תוצר מוכן ומזומן, הדורש מאיתנו רק לקנותו וללכת אלא אנו רוצים להיות שותפים בקבלת החלטות הבחירה, ומעדיפים שהתוצאה תצא בהתאם לנחת רוחנו. בעולם הנגרות העתיק לא הייתה קיימת אופציה שכזו. היו אמנם מפעלים שונים, בעלים אחרים, תצוגות שונות אך ללקוח הקטן לא הייתה אמירה אמיתית בסגנון הרהיט ועיצובו, הייתה לו זכות בחירה מבין הקיים אך לא מעבר.

עבודה אישית לכל לקוח

כשמייצרים רהיט בנגרייה קיימים פרמטרים רבים אותם צריך לקחת בחשבון לפני תחילת העבודה. יש להחליט על צורתו, על סוג החומר ממנו הוא יורכב, צבעו של הרהיט המוגמר, איזה סוג של בד ישולב בו לפי הצורך וכן הלאה. מעבר לכך, חשוב לדעת להיכן הוא מיועד. לאיזה חדר ולאיזה בית. חשוב להתחשב בסגנון הבית והדרים בו. זוהי בעצם הבשורה של נגרות בהתאמה אישית, הבחירה של כל האלמנטים הללו מתבצעת יחד עם הלקוח והוא שותף בכיר בזמן ייצור המוצר.

כיצד יודע הלקוח לייצר לעצמו מוצר נגרות?

לא כל אחד הוא נגר ולא כל אחד יודע בדיוק מה הוא רוצה וכיצד להסביר זאת. יש אנשים אשר מתארגנים מראש עם מעצב פנים אשר יושב עמם, רואה את הבית ומתרשם מהקונספט הכללי שלו, טועם את הטעם של בעלי הבית ויחד עימם יוצר להם רהיטים בהתאמה אישית לפי מה שאוהבים. ישנם כאלה אשר יעדיפו להתייעץ עם מעצבי פנים הנמצאים בנגריות ובבתי ייצור בהם ניתן להזמין נגרות בהתאמה אישית, שם יוכלו להתרשם מקרוב מהעשייה וליצור יחד עם אנשי המקצוע מוצר מוגמר על פי טעמם.

הרווח בהתאמה אישית

סוגי רהיט כאלו הם בראש ובראשונה הגשמת חלום. לכל אדם יש בראש חלום על ריהוט מסוים ויתכן שאינו מוצא אותו. אין צורך לכתת רגליים ללא כל תועלת, במקום זה הוא יכול להתיישב, לעצור וליצור. להוריד את המחשבה לעולם המעשה ולהזמין איזה רהיט שירצה ויחפוץ.

רהיט ייחודי בהתאמה אישית

אנשים רבים הם ייחודיים ורוצים להיות מיוחדים. הם מעוניינים לרכוש לביתם מוצר שלא נמצא בשום מקום. הזמנת מוצר או רהיט מנגרות בהתאמה אישית, יכולה להיות הזדמנות נהדרת לעשות זאת. כאשר יבצע הליך זה, ירגיש הלקוח ייחודיות של ביצוע עצמי ויקבל לביתו רהיט מוגמר בהתאמה אישית וייחודית לגמרי. תתחדשו!

אולי יעניין אתכם גם