הקיץ פה! הרגשתם?

הקיץ פה! הרגשתם?

וילונות ממלאים פונקציה חשובה בקיץ הישראלי הבלתי נסבל. התפקיד המשמעותי ביותר שלהם הוא בידוד מפני חום ומפני אור חזק מדי. וילונות טובים מסוגלים להנמיך את הטמפרטורה בבית ולחסוך ולו מעט בחשבון החשמל. הוילונות של Creation Baumman למשל, נוצרו במיוחד בשביל זה – הם מצופים ציפוי דקיק של אלומיניום שמונע חדירת קרני UV.
באופן כללי, בחלונות הפונים אל אור שמש חזק מומלץ להשתמש בוילונות דו שכבתיים – כך ניתן לקבל שתי אופציות על חלון אחד – שכבה אחת יותר מבודדת שנותנת צל ושכבה שנייה קלילה, מתנפנפת, לשעות הערב הנעימות.
כמו כן צריך להגיד את האמת, שחם פה גם בעונות המעבר, ולכן גם מבחינת העיצוב והצבעים, לא יזיק, לפי הטעם האישי כמובן, לקבל השראה מהקיץ בצבעים ובהדפסים. הדפסי פרחים וצורות מופשטות צבעוניות מתכתבים עם החמימות ותחושת החופש של מזג האויר הישראלי. גם הצבע האדום (לנועזים) הולך טוב עם האקלים, ומצד שני הצבעים הקרירים כמו כחול וירוק יכניסו קצת ים, בריכה ודשא הביתה.
וילונות לבנים מפורסמים בנינוחות הקיצית, הקרירה והרומנטית שלהם. הצבע הלבן הוא תחום בפני עצמו והיתרונות שלו רבים: הוא מתמזג בקלות בכל החדרים, מאפשר חופש יצירתי בעיצוב הרהיטים והחללים שמסביב, אפילו מזמין את הצבעוניות האחרת, ומצד שני מסתדר נהדר עם רהיטים לבנים ומראה לבן ונקי.
שיהיה לכולנו קיץ ממוזג וקריר.

אולי יעניין אתכם גם