חלונות לבית: חלונות בלגיים, חלונות אלומיניום וחלונות עץ

חלונות לבית: חלונות בלגיים, חלונות אלומיניום וחלונות עץ

כאשר מדברים על חלונות לבית, מתכוונים בדרך כלל לחלונות אלומיניום שהפכו להיות הסטנדרט השכיח ביותר במרבית הבתים בישראל. חלונות אלה מגיעים כברירת מחדל בכל בית חדש הנמסר מן הקבלן. במרבית הבתים הישנים נעשה גם שדרוג מחלונות עץ ישנים לחלונות אלומיניום. יחד עם זאת, כדאי לדעת שישנם עוד סוגים רבים של חלונות וגם חלונות עץ יכולים להיות הפתרון האידיאלי עבורכם ולספק לכם ערך עיצובי גבוה יותר מכל סוג אחר של חלון. זאת, אם תבחרו את החלון המתאים, בצורה שקולה, מושכלת ומקצועית.

 

חלונות בלגיים, מה זה בדיוק?

חלונות בלגיים הם למעשה חלונות המגיעים בצורת רשת של רצועות מתכת דקיקות היוצרות מטריצה של ריבועים קטנים וכל ריבוע ממולא בזגוגית בגודל המתאים. חלון בלגי הוא חלון שבצורתו הסופית נראה כמו מטריצת איקס עיגול והוא עשוי בדרך כלל מתכת ברזל עם מרקם גס שמהווה חלק בלתי נפרד מהאופי המסורתי של החלונות הבלגיים. באפשרותכם להזמין גם חלונות בלגיים עשויים אלומיניום, המבוססים על פרופילי אלומיניום דקים המחליפים את רצועות הברזל. פרופילים אלה הם קלים הרבה יותר ועמידים יותר לאורך זמן ויש באפשרותכם לדמות את המרקם המדוייק של חלון בלגי מסורתי עד תום.

 

חלונות אלומיניום, נמצאים בכל בית

חלונות אלומניום הם כנראה הסוג הפופולארי ביותר של חלונות לבית. המדובר בחלונות היכולים להגיע בצורת ציר או בצורת הזזה אופקית או אנכית, כאשר מסגרת החלון עשויה אלומיניום וכך גם מסגרת המשקוף של החלון. אלומיניום הוא חומר מתכתי המעניק שורה של מאפיינים חשובים כמו משקל נמוך, חוזק מבני גבוה, קלות עיבוד, גמישות עיצובית ועמידות גבוהה לאורך שנים בפני פגעי מזג האוויר. רוב חלונות האלומיניום שניתן למצוא היום בבתים בישראל הם חלונות בעיצוב סטנדרטי. אולם, באמצעות אלומיניום, ניתן ליצור מגוון רחב של עיצובים, לרבות עיצובים מורכבים בהתאמה אישית וכן שילובים עם חומרי גלם נוספים כמו עץ או פולימר.

 

חלונות עץ, חלונות שלא נס ליחם

חלונות עץ הם חלונות לבית המעוררים זיכרונות ומחשבות של נוסטלגיה ואינם מתאימים לכולם. אם אתם חובבי רומנטיקה ונוסטלגיה ורוצים ליצור עיצוב יוצא דופן, מיוחד וייחודי לכם, חלונות עשויים עץ הם בדיוק החלונות בשבילכם. ניתן ליצור חלונות עץ באין ספור עיצובים וממגוון רחב של סוגי עץ ולהעניק לחלון רמת עמידות גבוהה ביותר לאורך שנים. כך תוכלו ליהנות מאווירה טבעית, כפרית ואינטימית שרק העץ יודע לספק. לפני שתבחרו בסוג זה של חלונות, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע אשר יפרוש בפניכם את כל אפשרויות העיצוב וסוגי העץ הזמינים עבורכם.

 

 

אולי יעניין אתכם גם