כל בית צריך וילון

כל בית צריך וילון

בשמחה רבה, נכנסתם לביתכם החדש. עיצבתם אותו, בחרתם רהיטים, מנורות, שטיחים, ותמונות. אתם יושבים מחייכים ומרוצים בסלון ולפתע מרגישים חשופים, משהו לא סגור לגמרי, ישנה הרגשה כאילו מישהו מביט בכם.
“ביתי הוא מבצרי” אומרת האמרה הידועה, ואכן הבית הוא המקום בו אנו מרגישים רגועים, מוגנים, בטוחים, מוקפים בחום ואהבה.
החלונות, שנותרו חשופים, ללא כסות מעליהם, שקופים לעיני כל ומכניסים הביתה את החוץ. את השמש, הירח, עצים ופרחים, אך לעתים גם שכנים לא רצויים או סתם סקרנים.
בין אם אתם גרים לגובה או בצמודי קרקע, בוודאי תרצו מידי פעם לסגור עצמכם מפני החוץ, לשבת בביתכם, בחדר או בסלון, בשקט עם עצמכם ועם בני המשפחה.
וילונות על החלונות ובפתחי המרפסות מהווים מרכיב משמעותי בעיצוב הפנים של הבית ומצויינים ביצירת אינטימיות והפרדה מפני החוץ.
הוילונות יוצרים אווירה חמה ונעימה, מוסיפים רכות, מספקים פרטיות וכמובן אף ממלאים את תפקידם כמצלים מפני השמש החמה בימי הקיץ השרביים, ומשרים הרגשת ביטחון בלילות החשוכים.
ישנם סוגים רבים של וילונות. החל מוילונות קלילים, במראה נקי, ועד לוילונות מעוצבים וכבדים למשעי.
המבחר גדול ומבלבל, מאחר ויש בדים רבים מסוגים שונים, מרקמים מגוונים וטקסטורות שונות, צבעים מפה ועד אין סוף, גדלים שונים, סוגי תפירה וחיבור שונים ומנוגדים ואף אפשרויות השילוב והתליה הן בלי סוף.
לכן, כאשר ניגשים לבחירת וילונות ורוצים להתאימם לבית, ישנה חשיבות רבה מאוד להכרת סוגי הוילונות הקיימים. הכרה והבנה זו תקל על הבחירה וכך ניתן יהיה להתאים בקלות לכל חדר את הוילון המתאים לו.
אנחנו, באירופה דקור, מאמינות, שכל אחד צריך ללכת על פי נטיות ליבו, לבחור את הסגנון שעושה לו טוב ושאכן מתאים לו ולביתו.
לכן, לפני שמתחילים את תהליך בחירת עיצוב הוילונות לבית, עליכם לחשוב ולשאול את עצמכם – איזה סוגי וילונות בעצם מתאימים לנו, לעיצוב ביתנו, מה מתאים לסגנון החיים שלנו?
כדאי לעיין במגזיני עיצוב שונים ובקטלוגים נחשבים, לקבל השראה ולראות מה קיים בשוק, מה דומה ומתאים מבחינת העיצוב לביתכם ומה פחות. לאיזה קונספט אתם מתחברים יותר ולמה פחות. איזה סגנון מושך אתכם יותר – כפרי, צבעוני, או אולי אלגנטי ושקט?
יש לשים דגש גם על עניין התקציב, שמהווה שיקול בבחירה – בדקו מהו הסכום אותו תרצו להשקיע. המחיר משתנה בהתאם למידות, סוגי הבד, סוגי התפירה והאבזור.
אנחנו מגיעות לבית הלקוח ולומדות את הבית. לומדות את האנשים הגרים בו, מתרשמות מהחלל, רואות מה סגנון העיצוב ומה אוהב ורוצה הלקוח. מתחשבות בכיווני האוויר בדירה, בזוית השמש ובאילוצים טכניים אשר קיימים לעיתים.
לבסוף אנו מתאימות את סוגי הבדים והתפירה לסגנון השולט בבית, לאישיות יושבי הבית ולצרכים של כולם.
במפגשים הבאים שלנו, אתכם, כאן, נדבר על נושאים נוספים, ובפעם הבאה, טיפים נהדרים לבחירת סוגי הבדים.
שלכם,
בטי וקורין
Europe Decor

עיצוב פנים - וילון לבבות

אולי יעניין אתכם גם