מדוע כדאי להתקין שואב אבק מרכזי בבית?

ניקיון הוא א' ב' של חיים טובים. כל מי שמנהל בית יודע זאת. יחד עם זאת, ההגדרה של ניקיון יכולה להיות שונה מאוד מאדם לאדם. לבטח אדם, אשר מותקן בביתו שואב אבק מרכזי, יהיה בעל סטנדרטים שונים של ניקיון מאשר אדם שלא מחזיק מערכת כזאת בביתו. הדברים האלה נכונים, לא בגלל שאותו אדם הוא נקי יותר מהאחר, אלא בגלל שלרשותו עומדת מערכת המאפשרת לו לבצע ניקיון יסודי הרבה יותר, בקלות רבה הרבה יותר, מה שמבטיח יותר ניקיון בבית, ליותר זמן.

מדוע כדאי להתקין שואב אבק מרכזי בבית?

התקנת שואב אבק מרכזי אפשרית בכל עת

התקנת שואב אבק מרכזי היא תהליך שקל ביותר לבצע אותו כאשר בונים את הבית, שכן מערכת זו כוללת תעלות שאיבה המותקנות בכל רחבי הארץ, עם פתחים בכל חדר, אליהם ניתן לחבר את צינור השאיבה. יחד עם זאת, גם אם לא התקנתם את המערכת במועד בניית הבית, ניתן בכל עת להתקין אותה גם אם זה כרוך בתהליך שיפוץ קל מאוד. מערכת השאיבה מבוססת על מנוע שאיבה חזק במיוחד המותקן בחלק אחד של הבית, ממנו נפרשת מערכת צינורות שאיבה העוברים בתוך הקירות ומגיעים אל כל חדר בנפרד.

 

הפעלה אוטומטית עם חיבור צינור השאיבה

בכל חדר ישנו פתח עם תופסן מיוחד אליו ניתן לחבר את צינור השאיבה הקפיצי, כשלמעשה חיבור הצינור מפעיל אוטומטית את מערכת השאיבה המרכזית ומאפשר שאיבה קלה ומהירה. מערכת שואב אבק מרכזי מאפשרת לכם לשמור על ניקיון הבית בצורה קלה ומהירה. כך סביר שגם תעשו במערכת שימוש הרבה יותר תדיר מאשר במטאטא למשל, מה שיבטיח רמת ניקיון גבוהה יותר לאורך זמן רב יותר.

 

קל יותר, מהיר יותר, יסודי יותר

מערכת שואב אבק מרכזי גם מספקת רמה גבוהה של ניקיון בכל ביצוע של שאיבה. השואב המרכזי הוא שואב רב עוצמה המסוגל לייצר כח שאיבה שאוסף לא רק את פריטי הלכלוך הגדולים והבולטים לעין, אלא גם את גרגרי האבק הקטנים ביותר, שערות, פירורי אוכל וכדומה. לאחר כל ארוחה במטבח או בחדר האוכל, תוכלו להתקין את צינור השאיבה ובתוך דקות ספורות לנקות את כל סביבת האוכל מבלי להשאיר פירור אחד על הרצפה.

 

בחירת המערכת בסיועו של איש מקצוע

אם יש לכם ילדים, תלמדו מהר מאוד שהם אוהבים לעשות שימוש בשואב האבק הרבה יותר מאשר במטאטא, מה שיבטיח לכם מעורבות גדולה יותר של הילדים במאמצי ניקיון הבית, תוך שהם נהנים מעבודתם ולומדים לשמור על סטנדרטים גבוהים של ניקיון בבית. בחירת מערכת שאיבה מרכזית היא תהליך שכדאי לעבור אותו עם איש מקצוע המתמחה בתחום, אשר יוכל להמליץ לכם על הדגם המתאים לכם ביותר, עם העוצמה המתאימה, בהתאם לגודל הבית, מספר הפתחים הנדרשים ופרמטרים רלוונטיים נוספים.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 

 

אולי יעניין אתכם גם