החשיבה בעיצוב רשת צריכה להיות מאוד אחידה מצד אחד ומצד שני יש את הצורך בבידול קטן בין הסניפים.
עיצבתי לרשת 7 סניפים, כולם עברו שיפוץ שבו החלל חולק לחללים קטנים יותר ואינטימיים ליצירת תחושה ביתית. בכל חלל התאמתי בקפידה רהיטים, אקססוריז, שטיחים וגופי תאורה שתואמים בסגנון, ככה שחוויית הלקוח היא כמו טיול בארמון עם הרבה חדרים בעלי סגנונות שונים.
את ההפרדה עשיתי באמצעות קירות גבס ושילוב משרביות. המשרביות יוצרות אינטימיות אך לא חסימה מוחלטת, סוג של הצצות מחלל לחלל.
עמדות המוכר בכל אחת מהסניפים עוצבה שונה עם תכנון רהיט יחודי או קיר כח, בהתאם לחלל החנות. למרות השוני בין העמדות המוכר בכולם השתמשתי באותם צבעים (כתום, אפור ושחור) שאלו הם צבעי הלוגו של הרשת.