דירת תמ”א בהוד השרון

לצפיה בתיק העבודות המלא>
דירת תמ”א בהוד השרון

עיצוב והלבשת דירת קבלן בהוד השרון
זוג צעיר, שזה עתה רכש את דירתו הראשונה בהוד השרון, החליט לפנות לעזרת מלבישת בתים בכדי להקל על קבלת ההחלטות שהתחילו לבלבל אותם. בחיפושיהם אחר מעצבת נתקלו בתמונה של שולחן סלון שאהבו, וכך הגיעו אליי (התמונה הייתה של סלון בעיצובי). בחירת ריצוף, מטבח, חיפויים וכלים סניטריים כבר היתה מאחוריהם, והם פנו אלי במטרה להלביש להם את החלל בצורה נעימה ומינימליסטית עם חשיבה על הרחבת המשפחה. בפינת האוכל נוסף גם הצבע הצהוב בכיסאות להשלמת מראה קליל וצעיר.
פלטת הצבעים בחלל המרכזי נשענת על גווני אפור בשילוב סגלגלים וירקרקים. הרהיטים כולם עוצבו והוזמנו בהתאמה אישית בהתאם לרצון הלקוחות. במטבח הלבן הקיים הוחלט להוסיף דלפק לשניים בנגרות אישית, לשם שתיית קפה ופינת עבודה קטנה ומעוצבת. חדר השינה נצבע בגוונים חמים ורכים, המיטה הישנה נצבעה בגוון חול טבעי ושתי שידות צד בהתאמה אישית נבחרו. הבעל, העובד כמפתח אפליקציות מהבית, ביקש לעצב חדר עבודה פונציונאלי וצעיר. מכיוון שהחדר המדובר ממוקם בממד החשוך, נבחר גוון צהוב ומאיר לקיר חזית החדר והרהיטים תוכננו בנגרות אישית בלבן. כעבור מס’ חודשים הצטרף תינוק למשפחה והוזמנתי לעצב גם את חדרו. המוטיב השולט בבית- גווני אפור עדינים ושקטים יושם גם בחדר התינוק.

ravittama26 ravittama4 ravittama7 ravittama10   ravittama20ravittama21 ravittama13ravittama15 ravittama16 ravittama18 ravittama19 ravittama24 ravittama25

Skills

Posted on

8 בJanuary, 2017

Submit a Comment

אולי יעניין אתכם גם