דלתות כניסה מעוצבות – מן המדף או בהתאמה אישית?

דלתות כניסה מעוצבות – מן המדף או בהתאמה אישית?

אם אתם מעוניינים להחליף את דלת הכניסה של הבית ואתם מחפשים דלתות כניסה מעוצבות, תשמחו להכיר את שתי האפשרויות המרכזיות העומדות בפניכם: האפשרות הראשונה היא אפשרות של הזמנת דלת מעוצבת ישירות מן המדף, דלת שתוכלו למצוא בבתי עסק שונים המציעים דלתות כניסה. האפשרות השנייה היא אפשרות של הזמנת דלת מעוצבת בהתאמה אישית מנגריות או מסגריות המתמחות בתחום זה. נשאלת השאלה, מה האפשרות הטובה ביותר, אם יש כזאת, ומה האפשרות המתאימה לכם מבין השתיים? ניתן לומר שמוצרים מן המדף הם מוצרים מדויקים ואחידים מאוד אך לאו דווקא ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

 

רמה גבוהה של דיוק בדלתות מן המדף

ישנן דלתות כניסה מעוצבות שתוכלו לרכוש ישירות מן המדף ומגיעות ברמת האיכות הגבוהה ביותר. לצידן גם דלתות זולות יותר המבוססות על טכניקות ייצור פשוטות וחומרי גלם פשוטים יותר וחסכוניים יותר. לגבי הזמנת דלת בהתאמה אישית, על אף שמדובר בעבודת יד, הנחשבת בדרך כלל לצורת הייצור הטובה ביותר, בפועל מדובר בטכניקה שכמעט תמיד מגיעה ברמת דיוק נמוכה יותר מאשר ייצור סדרתי. דלת המיוצרת בייצור סדרתי, מבוססת על דגם אחד שנבנה, נבדק ונבחן בצורה יסודית ועל פיו מייצר קו הייצור את יתר הדגמים בצורה סדרתית וקבועה מראש. עבודת יד היא מעין ניסוי שמבצעים כל פעם מחדש, כל פעם בעיצוב אחר, על דלת אחרת, על מוצר אחר.

 

עיצוב ייחודי ויוצא דופן של דלת כניסה בהתאמה אישית

אם תפנו לאנשי המקצוע הנכונים, תוכלו להזמין דלתות כניסה מעוצבות בעבודת יד, העומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק ואף מעבר לאלו של המותגים המובילים. אם כן, מתי כדאי להזמין דלת בהזמנה אישית? כאשר אתם מעוניינים להיות ייחודיים או אוהבים עיצוב מסוים שאינו נמצא על מדפי החנויות ואתם מתעקשים דווקא על העיצוב המדויק והמסוים הזה, יהיה עליכם לפנות ישירות להזמנה בהתאמה אישית. בכל מקרה אחר, תוכלו לשקול רכישה של דלת ישירות מן המדף, אך היא, כאמור, לא תהיה ייחודית עבורכם.

 

ישנו גם שיקול של עלות ומחיר

כדאי לזכור שהזמנת דלת מעוצבת בהתאמה אישית היא מהלך יקר יותר מרכישת דלת מוכנה ישירות מן המדף. דלת מעוצבת בהתאמה אישית היא יקרה יותר מאחר והיא גם לרוב גדולה יותר, עלות עבודת הייצור שלה היא ייחודית לעומת עלויות הייצור על כמות גדולה של יחידות מוצר מדף. זאת מאחר שבהזמנה אישית יש לבצע את כל תהליך התכנון, העיצוב והייצור, מ א’ ועד ת’, עבור הדלת הספציפית. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע, להבין מה הן האפשרויות העומדות בפניכם ולקבל את ההחלטה הנכונה בצורה חכמה ומושכלת.

**הכתבה מתייחסת להחלפת דלת קיימת ולא לבנייה ותכנון של דלת חדשה.

אולי יעניין אתכם גם