מחפשיםדלתות כניסה מעוצבות
?
קחו הצעת מחיר מנבחרת זמן לבנות

או התקשרו לרונה
052-9788411
info@timetobuild.co.il

פנייתכם התקבלה בהצלחה
ניצור עימכם קשר בהקדם!

 

 

המדריך לבחירת דלתות כניסה מעוצבות לבית – כל מה שצריך לדעת

 

אם אתם בתקופה של שיפוץ, בנייה או שדרוג הבית בוודאי חשבתם להחליף את דלת הבית או שדלתות החדרים שלכם עשו את שלהם ונשחקו לגמרי, הגיע הזמן להכיר מקרוב את עולם הדלתות החדש. אנו במדריך לבחירת דלתות כניסה מעוצבות ודלתות פנים, מזמינים אתכם לפגוש את עיצובי העתיד. דמיינו לכם דלתות מעוצבות ויפות, מראה יוקרתי ומזמין, בכל סגנון שתבחרו.

 

דלתות כניסה מעוצבות

דלת כניסה ראשית, נקודת המוצא לבית שלך

דלת הכניסה של הבית היא המבואה הראשית של ביתכם, היא בעצם הדבר הראשון שפוגש מי שמגיע אליכם. למעשה הדלת היא הרושם הגדול והראשוני של הבית שעיצבתם לפי טעמכם. דלת כניסה יפה ומרשימה מעניקה נופך מכובד ויוקרתי לבית. היא יכולה לשדר כל רושם ואוירה שתבחרו, החל מאווירה כפרית ועד לאווירה אלגנטית ועוד. רק תבחרו את הדלת הנכונה.
השקעה בדלתות כניסה מעוצבות ואיכותיות היא מטרה בפני עצמה, לא רק מבחינת הרושם והעיצוב אלא גם כי מדובר בחוסם החוץ הראשי של הבית ולכן על דלת זו לספק הגנה ובטחון. עליה להיות בטוחה, יציבה, הרמטית וגם נעולה היטב ולא מאפשרת פריצה בקלות. כיום בכל חנות המכבדת את עצמה תוכלו להתבונן בדגמים שונים של דלתות בעלות נעילה כפולה, מנגנוני בטיחות מתקדמים ביותר ואפילו דלתות חכמות בעלות מנגנונים טכנולוגיים המקושרים אל מערכות אבטחה בבית. בקיצור, שקט נפשי ועיצוב אישי גם יחד.

 

דלתות כניסה מעוצבות

דלתות עשויות ברזל, ממש כמו בעבר

חובבי הברזל נוטים לבחור דלתות כניסה מעוצבות שעשויות מהחומר החזק והוותיק הזה. מדובר בסופו של דבר בדלת חזקה מאד העשויה לרוב ברזל המעורב עם חומרים אחרים. דלתות אלו מיוצרות בדרך כלל אצל אמן ומפרזל המייצרים כמות לפי התאמה והזמנה אישית. דלתות ברזל היו בעבר פופולריות מאד אך כיום עם פרוץ הסגסוגות למיניהם לחיינו, הרי שרוב הדלתות מיוצרות דווקא מחומרים אחרים.
דלתות כניסה מעוצבות העשויות ברזל הן מעוצבות ויפות. לאורך הדלת ניתן לשלב כל מיני אלמנטים דקורטיביים מיוחדים עשויים אף הם ברזל. מכיוון שמדובר בחומר עמיד וחזק ניתן גם להכניס אלמנטים כמו חלונות זכוכית יפים, אריחים ועוד. כל אלמנט שכזה מוסיף לדלת ייחודיות. יש לציין כי דלת ברזל היא מרשימה מאד ומתאימה בעיקר לבתים גדולים המבקשים להעניק לכניסה שלהם מראה בולט לעין ובלתי נשכח.

 

דלתות כניסה מעוצבות

דלתות אלומיניום, איכות מודרנית

דלתות כניסה מעוצבות שעשויות אלומיניום הם הטרנד החזק ביותר בישראל וגם באירופה ובמקומות אחרים בעולם. האלומינים הוא כיום חומר הגלם הנחשב לאיכותי ביותר לייצור אמצעים מסוג זה. הסיבה לכך היא העמידות שלו בפני קורוזיה ורטיבות, העובדה שאין צורך לתחזק אותו וגם מחירו הנוח. כל אלו הופכים אותו לפופולרי ביותר.
דלתות אלומיניום מעוצבות הן יפות מאד, ניתן לבחור דלתות שכאלו לא רק לכניסה לבית אלא גם ליתר החדרים. הדלתות מעניקות מראה חזק ואלגנטי ומשתלבות נהדר בבתים המעוצבים בסגנון מודרני. דלתות אלומיניום אינן יקרות מאד ובהחלט ניתן למצוא דילים ומבצעים שונים המאפשרים קנייה במחיר מצויין של דלת כניסה או דלתות פנים לבית.

 

דלתות עץ, לאוהבי המראה הכפרי

דלתות עשויות עץ היו בעבר נחלת הכלל באירופה וגם בארה”ב. העץ היה חומר הגלם הזמין והזול ביותר בסביבה ולעומת הברזל שימש כמבודד. במקומות קרים רבים השתמשו בעץ כמבודד מפני הרוחות והגשמים העזים. העץ היה מגן על הבית מפני מזג האוויר הקשה והחזיק מעמד עשרות שנים אך התבלה והיה צורך לטפל בו או להחליף אותו בעת הצורך.
כיום דלתות כניסה מעוצבות מעץ פופולאריות פחות. הסיבה לכך היא החלופות המאפשרות עמידות לעשרות שנים וגם העובדה שאין צורך לתחזק דלת אלומיניום למשל. דלתות העץ הם בדרך כלל הבחירה של המעצבים או בעלי הבתים המבקשים ליצור בביתם מראה בסגנון כפרי מאד, טבעי ומיוחד. העלות של דלתות עץ איכותיות גבוהה מאד, הן מעוצבות יפה, עשויות עצים מיוחדים המגיעים בייבוא מיוחד ממקומות שונים בעולם ובעצם מאפשרים עיצוב דלתות בגווני עץ מגוונים ומיוחדים.
אם בחרתם בדלתות עץ, תוכלו לשלב בהם ויטראז’ים מרהיבים וצבעוניים, חלונות הצצה קטנים, אלמנטים דקורטיביים של ברזל, אביזרי פרזול מיוחדים ועוד. זכרו כי לדלת יש עוד כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון, כמו ידיות ולכן שימו לב שאתם בוחרים ידית שאתם אוהבים.

דלת כניסה

דלתות בהתאמה אישית

דלתות הכניסה והפנים נמכרות בחנויות גדולות של היצרנים המובילים בישראל ובעולם. ניתן להיכנס אל חברה שכזו, לבחור דלת מהקטלוגים ואולמות התצוגה וליהנות מדלת יפה, בסנון שאותו אתם הכי אוהבים. במידה ומתחשק לכם לעשות משהו קצת אחר, שונה ומיוחד מכל עיצוב אחר שתראו במקומות הגדולים הרי כדאי שתפנו אל מי שמייצר דלתות בעיצוב אישי.
דלתות כניסה מעוצבות בעיצוב אישי, מותאמות אל בעל הבית או מעצב הפנים והן כוללות כל אלמנט שתבחרו לשלב בהן כמו דקורציה ועוד. את הדלתות האלה לא תראו במקום אחר או בבית אחר ולמעשה הן יהיו דגם מיוחד ששייך רק לכם. עלות דלתות אלו יקרה יותר באופן משמעותי אך היא שווה את ההשקעה, בעיקר אם הבית שלכם חדש וייחודי ואתם משקיעים בעיצובו.

כמה מילים על התקנה ואיכות השירות

דלתות חוץ ופנים הן עסק יקר ומגיע לכם לקבל את הטוב ביותר בליווי של אחריות מלאה. אל תתפשרו על איכות וגם לא על השירות. שירות איכותי הוא כזה שיגיע עד אליכם, יבצע התקנה טובה ומקצועית של הדלתות וישאיר אחריו בית נקי. כך תזכו ליהנות שנים ארוכות מדלת יציבה, בטוחה ואיכותית וגם מעוצבת ויפה. במידה ותקרה תקלה כלשהי יהיה על החברה לספק לכם אחריות, גם על דלתות בעיצוב אישי.