תפירת וילונות: האם כדאי לתפור וילון במקום לקנות וילון בחנות?

השאלה אם לתפור וילונות או לקנות וילונות מוכנים, היא שאלה של העדפה אישית. אנשים רבים מתחברים מאוד לעיצובי הוילונות הזמינים בחנויות השונות, בהן מגוון רחב של וילונות במידות וגדלים שונים. לכן אין להם צורך בהזמנת וילונות תפורים בהתאמה אישית. לעומתם, אחרים מעוניינים בעיצוב ייחודי, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת גודל, סוג הבד או שילובי דוגמאות הבדים. במקרה כזה, האפשרות הטובה ביותר עבורם היא הזמנת וילונות תפורים בעבודת יד.

תפירת וילונות: האם כדאי לתפור וילון במקום לקנות וילון בחנות?

 

עלויות הזמנת וילון בהתאמה אישית

חשוב להבין את המשמעויות הכספיות של תפירת וילונות בעבודת יד. הווילונות אותם אתם קונים בחנויות השונות הם וילונות המיוצרים בפס ייצור המוני על פי דגמים קבועים מראש, ובדר”כ עלותם נמוכה יותר. לעומת זאת, כאשר מזמינים וילונות בעבודת יד, העבודה נעשית באופן אישי ובהתאמה אישית עבורכם, היא לוקחת יותר זמן ודורשת הרבה יותר שעות עבודה מאשר תפירת וילון בפס ייצור אוטומטי, ובהתאם לכך גם המחיר צפוי להיות יקר יותר.

 

מחיר הוא לא כל הסיפור

לפני שתופרים את הווילון, צריך גם לעצב אותו, לתכנן אותו ולבחור את הבדים. מאחר ומדובר בהזמנת וילון בהתאמה אישית, ייתכן שגם הבדים עצמם הם בדים ייחודיים שמחירם גבוה יותר, כך שבסופו של דבר, אפשר לומר, שוילון אותו אתם מזמינים בתפירה מותאמת אישית הוא וילון שגם יעלה לכם יותר כסף. יחד עם זאת, מחיר הוא לא הפרמטר היחיד לכדאיות וישנה גם הסיבה שמלכתחילה מביאה אתכם לאפשרות של הזמנת וילון מותאם אישית.

 

לפעמים זה לא רק כדאי, אלא גם הכרחי

ישנם מקרים בהם וילונות מן המדף פשוט אינם עונים לצרכים שלכם. אתם יכולים להסתפק בהם, אתם יכולים למצוא ביניהם משהו מעניין, אבל זה לא מה שאתם מחפשים. אתם מחפשים וילון מיוחד, ייחודי, המעוצב בדיוק על פי טעמכם האישי והסטנדרטים שלכם. במקרה כזה, גם אם המחיר מעט גבוה יותר, לא רק שכדאי לבחור באופציה של תפירת וילונות, אלא שזו כנראה האופציה היחידה העומדת בפניכם.

 

ניהול התהליך בסיוע והנחיה של איש מקצוע

לבסוף, כפי שהוזכר גם קודם לכן, את תהליך הזמנת וילון בהתאמה אישית, כדאי להתחיל בתכנון ועיצוב של איש מקצוע המתמחה בתחום העיצוב ואשר יכול לפרוש בפניכם מגוון רחב של אפשרויות, לסייע לכם בבחירת הבד או שילוב של בדים ולעצב את הגזרה בצורה מדויקת ובכל סגנון עיצוב שתבחרו.

אולי יעניין אתכם גם