הם לא בורג קטן במערכת

ב"פרופיל עיצובים" עומדים מאחורי ההבטחה לספק לכם שערים, מעקות וגדרות מאלומיניום, שמחזיקים מעמד שנים. זאת בזכות השימוש בריתוך ולא בברגים שמתרופפים עם הזמן

הם לא בורג קטן במערכת

"פרופיל עיצובים". כל המוצרים עשויים אלומיניום שמתאים לתנאי האקלים הישראלי

האם שמתם לב שבבתים חדשים השערים והמעקות תמיד כל כך יפים, ישרים ולא חורקים? אבל אם תחזרו לבתים האלה כעבור שנים ספורות רוב הסיכויים שהשערים כבר יהיו קצת חלודים או מתפרקים, והצבעים דהויים ואפילו מתקלפים.
“אצלנו זה לא יכול לקרות”, אומרת הילה לחמן, האחראית על הקשר עם מעצבים ועם אנשי מקצוע בחברת “פרופיל עיצובים”.
“פרופיל עיצובים” הוא מפעל בוטיק שמייצר שערים, שערים חשמליים, מעקות, גדרות ופרגולות לפי התאמה והזמנה אישית, ומהווה חלק מקהילת הספקים המומלצים של “זמן לבנות”.
“המוצרים שלנו עשויים מאלומיניום, שזה החומר האידיאלי לכל מוצרי החוץ מבחינת האקלים הישראלי. בניגוד לברזל, אלומיניום לא מחליד, ובניגוד לעץ – אין צורך בתחזוקה שוטפת בלתי פוסקת.
“אבל מה שבאמת מייחד את המוצרים שלנו הוא העובדה שאצלנו אין הברגות – רק ריתוכים.
מדובר בריתוך ארגון, שדורש יותר מיומנות ומקצועיות. אבל זה משתלם. כשלא שמים ברגים אלא עובדים עם ריתוכים, הם לא מתרופפים עם הזמן והמוצר עמיד לשנים. ואם במבט ראשון לא רואים את ההבדל בין ריתוך להברגה – אחרי שנים זה בולט. בזכות הריתוכים אנחנו גם יכולים לתת למוצרים שלנו אחריות לחמש שנים וללקוח יש שקט נפשי”.

פרופיל עיצובים: שער, גדר ומעקה

שער, גדר ומעקה: אפשר להזמין בכל עיצוב וגוון שרוצים

אז הבנו שאלומיניום הוא עמיד, קל ולא דורש תחזוקה – אבל מתברר שהוא גם קל לעיצוב.
“העיצובים שלנו ייחודיים, כי הם לא נעשים בשבלונות”, מוסיפה הילה. “אין לנו מוצרי מדף. אנחנו מאפשרים ללקוח להזמין משהו שהוא ראה בתמונה או חלם עליו בדמיונו או שהאדריכל עיצב לו, ומספקים פתרון מקצועי לכל דרישה. גם הצבעים שלנו עמידים לשנים ואת גוון הצבע בוחר הלקוח מתוך מניפת צבעים גדולה”.
אז אם אתם עומדים בפני הזמנה של שער חדש לבית או פרגולה לחצר – תחשבו כמה שנים קדימה, ותתקשרו ל”פרופיל עיצובים”.
לתיאום פגישת ייעוץ: 052-9788498

פרופיל עיצובים ב”זמן לבנות”

“זמן לבנות” הוא הפורטל לקהילת הספקים, המעצבים ובעלי המלאכה בתחום השיפוצים והבנייה. האתר מבוסס על המלצות מקצועיות ומספק פתרון כולל,  מא’ ועד ת’, למעוניינים לשפץ או לבנות את ביתם.

אולי יעניין אתכם גם