המרצדס של שואבי האבק

כתבה: שירה רייז משולם

המרצדס של שואבי האבק

 

זו הפעם הראשונה שלי שבה במהלך כל הריאיון המרואיין היה עסוק בשאיבת אבק נלהבת, אבל אסף לשם, מנכ”ל חברת I VAC, כל כך מאמין במוצר שלו שהוא פשוט לא יכול להוריד ממנו את הידיים.

 

לפני שנדבר על שואב האבק המרכזי רציתי לשאול איך הגעת לתחום המיוחד הזה?

בגיל 24 עבדתי כאיש מכירות בחברה היחידה בארץ שמכרה שואבי-אבק מרכזיים. לפני כחמש שנים החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית ויחד עם שותף החלטנו לפתוח חברה ולייבא לארץ מאיטליה את שואבי האבק הטובים ביותר. אנחנו הנציגים הגאים והבלעדיים של קונצרן המערכות הגדול באירופה – AERTECNICA –  Italy.

 

איך עובד שואב אבק מרכזי?

יחידת השואב המרכזית ממוקמת במקום חיצוני כמו ב:חצר, בחניה, במרתף, במחסן או בחדר שירות. צנרת PVC  פרוסה ברחבי הבית, תחת הריצוף ובין הקומות בקירות.

בכל פעם שרוצים לנקות פשוט ניגשים לשקע מיוחד שולפים את הצינור לאורך הרצוי מחברים את האביזרים המתאימים – אם זה רצפה, פרקט, שטיח, מסילות, ריהוט וכדומה, ומתחילים לנקות בקלות ובעצמה מדהימה.

 

מלבד עוצמת השאיבה אלו עוד יתרונות יש לשואב אבק מרכזי?

שואב אבק רגיל הוא מכשיר מסורבל ורועש שמלבד העובדה שהוא לא שואב כל-כך טוב, הוא גם פולט אבק וריח ואילו שואב אבק מרכזי,מאפשר לנקות את הבית בצורה יסודית משום שהעצמה שלו גדולה פי 5 ומעלה. מכיוון שהמנוע עצמו נמצא מחוץ למבנה יש שקט מרבי בזמן ההפעלה. בזכות נוחות השימוש העבודה אתו קלה ומהירה.

שואב האבק המרכזי הוא גם מוצר עמיד, אין צורך לתקן ולהחליף שואבים כל הזמן – מה שנותן החזר השקעה מהיר ביותר. בנוסף על כך, העובדה שהשואב אינו פולט אבק מאפשרת לדיירי הבית לנשום 100% אויר נקי וזה פתרון נפלא לכול אלו שסובלים מאלרגיה לאבק.

האביזרים שנלווים לשואב מאפשרים לנקות גם את הווילונות, התריסים, המסילות ויש לנו אפילו מברשת להברשת כלבים.

 

ובהשוואה לשואב הרובוטי?

השואב הרובוטי בעצם רק מטאטא את הרצפה ולכן הוא לא פרקטי לניקוי, השואב הרובוטי גם מפספס פינות והוא לא זמין כמו השואב המרכזי. הרי לא תפעילי את השואב הרובוטי כשהילדים נמצאים בבית, אלא רק כשהבית ריק ומה קורה כשכוס נשברת, או כשהילדים מפזרים פירורי ביסקוויטים על הרצפה – צריך לשאוב עכשיו ואז  אפשר בן-רגע לשלוף את הצינור ולהתחיל לשאוב את כל הלכלוך – ללא שום מאמץ מיותר.

 

אלו עוד יתרונות יש לשואב האבק המרכזי שלכם?

השואב  המרכזי החכם שלנו הוא המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית מכול המערכות המתחרות בשוק.  הטכנולוגיה החכמה שומרת ומאריכה את חיי המנוע ע”י מס’ פונקציות והגנות כגון: התראות כאשר הפילטר מתלכלך או המכל מלא, זיהוי סתימות. כמו כן המערכת יודעת לכבות את עצמה אם הילדים מדליקים ומכבים את השואב יותר מדי פעמים ואפילו יכולה להתחבר לסמארטפון ולמרכז השרות הארצי שלנו.

השואב גם עמיד לשנים רבות עקב איכות החומרים מהם הוא עשוי כגון גוף הנירוסטה האיכותי. המערכות שלנו נחשבות לעמידות ביותר ואנו משווקים מנוע דו מנועי חזק במיוחד.

 

מה הכי מדליק אותך בתחום?

אני בעיקר אוהב את זה שכול מי שקנה את אחד מהשואבים המרכזיים שלנו הופך ללקוח מרוצה. אני מדבר על 100% שביעות רצון, על פי סקר שנעשה בארה”ב. זה מגיע למצב שאם השואב  מתקלקל, אירוע נדיר מאוד אני חייב לציין – הלקוח מתנהג כאילו כל עולמו חרב עליו משום שהוא כל כך התרגל לשאיבה.

 

מה אתה אומר ללקוחות שטוענים ששואב אבק מרכזי הרבה יותר יקר בהשוואה לשואב אבק רגיל?

רוב הלקוחות מבינים שאם הם השקיעו כ- מיליון ₪  ומעלה על בניית הבית  צריך לדעת לתחזק ולשמר אותו ואז ההשקעה הכי טובה שלהם תהיה שואב אבק מרכזי, שחוץ מלהקל על חייהם ולשפר את איכות הניקיון הוא גם ישמור על הריהוט החדש, על הדלתות ועל המשקופים בבית שנהרסים במשך השנים כתוצאה ממגע במים בזמן הניקוי.

כאשר משתמשים בשואב אבק מרכזי אין צורך לשטוף את הרצפה במים, אלא רק להעביר סמרטוט רטוב עם מעט חומר ניקוי – בזכות זה הרצפה, הרהיטים ואפילו המשקופים אינם נחשפים לרטיבות וכך הם נשמרים למשך שנים רבות.

 

האם ניתן להתקין שואב מרכזי גם בבית קיים או בדירה?

בהחלט כן, אנחנו קובעים פגישת ייעוץ בבית הלקוח ומוצאים את הדרך הטובה והנוחה ביותר להתקין את השואב המרכזי.

 

אלו הפתעות מחכות לנו בהמשך?

אחד הדברים שהפתיעו אותנו בנוגע למוצר הוא שילדים אוהבים מאוד לשאוב את הבית עם הצינור הנשלף כנראה בזכות החוויה וקלות השימוש. כאשר מרבית ההורים מתלוננים על כך שהם אינם יכולים לרתום את ילדיהם לניקוי הבית – לפני דעתנו מדובר ביתרון חינוכי עצום, לכן תכננו ערכות מעוצבות במיוחד לילדים.

בנוסף לכך אנחנו משווקים עכשיו את מערכת i-steam מערכת שמאפשרת לנקות את הבית באמצעות קיטור ואדים חמים, המערכת הזו מתחברת למערכת שואב האבק המרכזי. כך ניתן לספק לחץ אדים אדיר לניקוי קל יסודי ומושלם. עוצמת הוואקום דואגת לשאיבת כל הלכלוך והנוזלים ליחידת ההפרדה המיוחדת.

AsafLeshem

 

בתמונה: אסף לשם מנכ”ל חברת I VAC

2 Comments

  1. אברמילה

    חברה מעולה שירות מצויין במיוחד חי המנהל אזור דרום
    אחלה מערכת פתרון לכל בית

  2. יצחק בן נתן

    רכשי מערכת מחברת אייואק ,אני חייב לציין שהשרות במהלך ההתקנה היה יוצא דופן ,מהיר וטוב.
    המערכת מותקנת אצלי כ-3 שנים ואני מרוצה מאוד ,קל נח וחובה בכל בית.
    ממליץ בחום!!

אולי יעניין אתכם גם