והפעם, על לב ליבו של הבית: המטבח!

כתבה: יעל ששון גלאובר | צילומים: נטשה ניורוק - שטרן | נגרות: עמי דוראני "עדן – עיצובים"

והפעם, על לב ליבו של הבית: המטבח!

בזמן שמעצבים או בונים בית, יש להתייחס לכל חלל בנפרד.
כל החללים חשובים ובעיצוב נכון משתלבים זה בזה ויוצרים הרמוניה שמתחברת בסופו של דבר אל לב ליבו של הבית: המטבח. שם מתרחשים ורוחשים העניינים המעניינים ושם מתבשלים להם בסירים תבשילים נפלאים, המפיצים את ניחוחם בכל רחבי הבית ובסופו של דבר או של יום, מושכים את בני הבית להיפגש שם.
כשבניתי את ביתי, היה לי חשוב שהמטבח יהיה גדול, בעל משטח עבודה רחב ושיהיה בו דלפק מרווח ומזמין שיכיל מסביבו את בני המשפחה והאורחים שבאים בשפע, ויהווה חלק אינטגראלי בזמן האירוח, כמשטח עבודה נוסף, בו ניתן לעבוד ולנהל שיחה ערה במקביל.
מטבח צריך שיהיו בו שלושה יסודות חשובים: כיור, מקרר ותנור. זהו משולש העבודה ובין אם אתם מתכננים מטבח גדול או קטן, בשלנים יותר או פחות, לנוחיותכם חשוב ששלושת הנ”ל יהיו קרובים זה לזה.
כדאי לבחור קו עיצובי שאתם אוהבים ולא ליפול במלכודות עיצוב טרנדיות שבעוד כשנה יחלפו מן העולם. עיצוב מינימליסטי, נקי לעין, או ארונות גלויים כמו במטבח כפרי, זה עניין של טעם, וכדאי בעיקר שהארונות והדלתות יהיו פונקציונאליים, נוחים לפתיחה, קלים לאחסון ונעימים למראה.
מעצב פנים מקצועי, ידע לתכנן יחד איתכם את המטבח, על פי רצונותיכם וצרכיכם וידע גם לכוון אתכם למקם את נקודות החשמל, האינסטלציה והגז בצורה נכונה וראויה שתתאים למיקומם של כל מכשירי החשמל והכיורים במטבח.
מוזמנים ליצור קשר ולשאול שאלות, מבטיחה לענות ישר מתוך הלב והמטבח.

עיצוב המטבח עיצוב מטבח

 

אולי יעניין אתכם גם