חולמים על פרקט כחול? כאן זה אפשרי

בחברת פרקט חן מרשפון יכולים לצבוע עבורכם את הפרקט לכל גוון ובכל דוגמה שתרצו. אבל מה שהם בעיקר מתגאים בו הוא, שהלקוחות נפרדים מהם בחיוך

חולמים על פרקט כחול? כאן זה אפשרי

אם אתם רוצים להתחדש בפרקט, למי תפנו? לחנות שבה מוכרים פרקטים וגם שטיחים, קרמיקות ודשא סינתטי? או שאולי תפנו למי שמתמחה רק בפרקטים, מייבא את כל הסוגים, צובע בעצמו את הפרקט לגוון שבדיוק חלמתם עליו ובסוף מוודא שהמתקין עשה עבודה מושלמת?
התשובה ברורה.
בחברת פרקט חן מרשפון, שהצטרפה לאחרונה לקהילת הספקים המומלצים של זמן לבנות, מעדיפים את המומחיות, את המקצועיות ואת הקשר האישי עם הלקוח. “אצלנו מתמחים בפרקטים מא’ ועד ת’, מצביעה ועד התקנה, ולא מתפזרים על דברים אחרים”, אומר הבעלים, אייל עמרמי. “אנחנו מתקינים פרקטים מכל הסוגים: למינציה, תלת שכבתי, רב שכבתי וגושני (מעץ מלא), כולל ציפוי מדרגות בפרקט ייעודי”.
מנשה להב, מנהל הפרויקטים בחברה, מלווה כל פרויקט באופן אישי, החל ממדידת השטח, תיאומים עם הקבלן, עם האדריכל וכד’, ועד לליווי של המתקין בעבודתו וסיום העבודה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. “אנחנו גורמים ללקוחות להיפרד מאיתנו בחיוך”, הוא מעיד.

פרקט חן: מרצפות בהזמנה מיוחדת

פרקט חן: מרצפות פרקט בדוגמה ייחודית ובהזמנה מיוחדת

 

הייחוד של פרקט חן הוא ההתאמה המדויקת לכל דרישה. “יש לנו מצבעה משלנו”, מסביר עמרמי. “את הפרקט אנחנו מייבאים מחו”ל ללא גמר, וכאן בארץ צובעים לפי רצון הלקוח או האדריכל. יש לנו גם אפשרות להתאים את הדוגמה של הפרקט לכל בקשה. בימים אלה אנחנו בסיום של פרויקט , שבו הלקוח הזמין אריחי פרקט בגודל 60 על 60 עם דוגמה פנימית מיוחדת. הזמנו את האריחים בהתאם לדרישתו וצבענו אותם במפעל באיטליה בגוון הרצוי”.
לפרקט חן יש עוד כמה מוצרים ייחודיים:
פרקט בעובי כולל של 10 מ”מ שמתאים לחדרים עם חימום תת רצפתי, דקים חיצוניים מעץ או מחומר סינתטי מתוצרת ארה”ב וכן פרגולות מעץ, כולל כאלה שמתאימות לבניית סוכה, שבהן ניתן להזיז את הכיסוי בעזרת מסילה ולהניח מלמעלה סכך אמיתי וכשר.

 

דק עץ חיצוני

דק חיצוני מיובא מארה”ב

 

לאחרונה הפכה החברה למשווקת מורשית של מוצר איטלקי ייחודי בשם Thermodul – גופי חימום בצורת פנלים, המותקנים לאורך הקירות, והם מחליפים את הרדיאטורים המגושמים או את החימום התת רצפתי. הייתרונות עצומים: ראשית, המראה הנקי והאלגנטי (וכמובן שגם את היחידות האלה ניתן להזמין בכל צבע), שנית ההתקנה הפשוטה והנקייה – לא צריך להרים רצפה ולשבור בלטות, לא בעת ההתקנה ולא במקרה של תיקון. שלישית, מדובר בחימום נעים, לא מייבש וחסכוני בחשמל. מושלם.

 

זמן לבנות פרקט חן

עוד מוצר ייחודי של פרקט חן: פנלים מחממים לאורך קירות החדר

לפרטים: מנשה להב, מנהל פרויקטים בפרקט חן: 052-9788489

פרקט חן ב’זמן לבנות’

 

“זמן לבנות” הוא הפורטל לקהילת הספקים, המעצבים ובעלי המלאכה בתחום השיפוצים והבנייה. האתר מבוסס על המלצות מקצועיות ומספק פתרון כולל, מא’ ועד ת’, למעוניינים לשפץ או לבנות חדר, בית או חצר.

אולי יעניין אתכם גם