כל בית יכול להיות חכם – ובקלות

בלי לשבור קירות או חסכונות – "וויזון מערכות בית חכם" מציעה פתרון אלגנטי ולא יקר שהופך כל מפסק חשמל בבית לנשלט מהסלולר שלכם

כל בית יכול להיות חכם – ובקלות

וויזון: כל מפסק חשמל יכול בקלות להפוך ל'מפסק חכם' ואלגנטי

אתם בחו”ל. לפתע מצלצל הטלפון שלכם. מצלמת האבטחה שמותקנת בביתכם זיהתה פורץ שמנסה להיכנס פנימה. אבל אתם לא נלחצים. בכמה לחיצות כפתור אתם מדליקים אורות בבית, פותחים תריסים בקומה השנייה ומפעילים את מערכת השמע. ואז פשוט מתרווחים ורואים דרך הטלפון, שהפורץ נמלט מהמקום.
זה לא סרט בדיוני. זה יכול להתרחש כבר היום בכל אחד מהבתים שבהם מותקנות המערכות של וויזון מערכות בית חכם ממודיעין, החברה בקהילת הספקים המומלצים של זמן לבנות.
מסביר דור איזנמן, מייסד החברה: “התחום של מערכות חשמל חכמות קיים כבר כ-15 שנה, אבל עד לפני שנה-שנתיים אפשר היה להתקין את המערכות רק בשלב הבנייה. צריך היה לבנות לוח חשמל גדול ולהטמין את כל הצנרת הייעודית מתחת לריצוף או בקירות. זה היה יקר מאוד ורק העשירון העליון יכול היה להרשות לעצמו מערכות כאלה ב-150 אלף שקל ויותר. מגרעת נוספת במערכות הללו הייתה שארון החשמל הגדול, שאליו הכל היה מתחבר, פלט הרבה מאוד קרינה.
“אני נכנסתי לתחום הבתים החכמים לפני כ-4-3 שנים. חקרתי את הנושא ביסודיות והתבייתתי על פתרון חדשני: מערכות ללא תשתיות. לא מדובר במערכות אלחוטיות, שבהן יש בקר-מנהל אחד ש’מדבר’ עם כל המפסקים. המערכת שאני מציע, משווק ומתקין עושה שימוש בתשתית החשמל הקיימת בבית. כלומר, עם המערכת הזו אפשר להגיע לבית או לדירה קיימים, ואפילו ישנים, ופשוט להחליף את כל המפסקים במפסקים ‘חכמים’. כל מפסק כזה הוא ‘מוח’ או בקר בעצמו, וכולם מחוברים לטלפון הסלולרי. בעזרת אפליקציה ייעודית המערכת בעצם שולטת על כל מערכות החשמל בבית: תאורה , תריסים, מזגנים, דוד, ואפילו במכשירים ספציפיים כמו מכונת הכביסה או המדיח.

בית חכם נשלט מהסלולר

כל מפסק חכם נשלט בקלות על ידי אפליקציה ייעודית

בעידן שבו אבטחת המידע והקרים שפורצים לסלולר עולים לכותרות דור דווקא מרגיע: “המערכת הזו מאוד מאובטחת. אין יכולת לפרוץ אליה מרחוק ולהפעיל את המערכות בבית, כמו שאפשר היה במערכות הישנות יותר”.
“מדובר בהתקנה מהירה, פשוטה, לא מלכלכת – והיא גם מודולרית: אני לא חייב להחליף בבת אחת את כל הבית לבית חכם. אפשר בהתחלה להסתפק רק בתריסים או רק בדוד החשמלי. זה כמובן משפיע באופן דרמטי על המחיר: מאות שקלים בודדות למפסק אחד. עוד יתרונות משמעותיים הם רמת הקרינה האפסית וכן ההפעלה הפשוטה מאוד מהטלפון או מטבלט.
“אנחנו בחברת וויזון יודעים לתפור ללקוח חבילה שמותאמת לצרכים שלו בדיוק מירבי: מערכות בית חכם, מערכות אודיו וקולנוע ביתי, מערכות מיגון ומצלמות במעגל סגור – וכמובן שאנחנו יודעים לעשות אינטגרציה מלאה בין כולן”.
אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן “להחכים” את הבית, ולהפוך את החיים לנוחים ובטוחים יותר – תקפצו לאולם התצוגה של וויזון במרכז הקבלנים במודיעין. המקום נראה כמו סלון ביתי. באים, מתיישבים על הספה, מרגישים בבית, ומתרשמים איך כל המערכות פועלות בסינרגיה ובאינטגרציה.
ליצירת קשר: דור איזנמן – 052-9788451,052-9788426

וויזון בזמן לבנות

זמן לבנות הוא הפורטל לקהילת הספקים, המעצבים ובעלי המלאכה בתחום השיפוצים והבנייה. האתר מבוסס על המלצות מקצועיות ומספק פתרון כולל,  מא’ ועד ת’, למעוניינים לשפץ או לבנות חדר, בית או חצר

אולי יעניין אתכם גם