עיצוב הבית סלון

בתהליך הכולל של עיצוב הבית סלון הוא חלק חשוב ומרכזי, הן בגלל גודלו, הן בגלל מרכזיות החדר בבית, והן בגלל האופן והתדירות בהם אנו עושים בו שימוש בעצמנו, עם בני המשפחה או עם אורחים.

עיצוב הבית סלון

בבחירת סלון לבית, חשוב מאוד לראות את הסלון כמערכת שלמה הכוללת כל פריט הנמצא בחדר הסלון מהעציץ הבודד והתמונה הבודדת על הקיר, דרך השידה, השטיח ומנורות הרצפה או השולחן ועד מערכת הישיבה הכוללת ספות, שולחן, הדום לרגליים וכדומה.

 

לשמור על ראייה היקפית של העיצוב הכולל

על אף שהדברים נראים די טריוויאליים, רבים מהאנשים לא באמת פועלים בצורה זו, ומתבססים יותר על מצבי רוח ושביעות רצון רגעית מפריט מסויים שהם רואים בחנות. בתהליך נכון של עיצוב הבית סלון הוא מרכיב שבו יש להשקיע זמן רב במיוחד, לאור מגוון החפצים והפריטים הנכללים בו. אם אתם מגיעים לחנות ומגלים פריט מסויים שנראה מאוד מעניין, חשוב מאוד שתנתקו את עצמכם מהאופן האטרקטיבי בו הוא מוצג בחנות, או כשהוא עומד בפני עצמו, ותחשבו על השילוב שלו בעיצוב הכולל של הסלון שלכם.

 

עיצוב ברמת הסלון ולא ברמת הפריט

ישנם פריטים רבים מאוד, ובכלל זה ספות, שולחנות, שידות קפה, הדום לרגליים, מנורות וכדומה, שנראים מאוד אטרקטיביים כאשר הם עומדים בפני עצמם, או כאשר הם משולבים במערך תצוגה מקצועי של חנות, אך בפועל, כאשר מציבים אותם בסלון הבית, הם נראים מעט לא קשורים, ולמעשה גורמים נזק במקום לתרום לעיצוב הכולל של הסלון. זה הוא כמובן כלל חשוב אך יחיד בתוך התהליך המקצועי של עיצוב הבית, וכדי לכסות את כל ההיבטים המקצועיים של התהליך, חשוב מאוד לבצע אותו בסיוע איש המקצוע המתאים.

 

להשקיע את המיטב שבמיטב

אם אתם עוברים תהליך של עיצוב הבית סלון הוא גורם שעבורו אתם רוצים להסתייע באיש מקצוע. הדברים נכונים לגבי כל חדר בבית, וקשה להצביע על חדר השינה, חדר הילדים, המטבח, חדר האמבטיה או כל חלק אחר בבית, שחשיבותו פחותה משל חדרים אחרים, אך סלון הוא בהחלט החדר הבולט ביותר, ובעיצובו אתם לבטח רוצים להשקיע את המיטב שבמיטב.

אולי יעניין אתכם גם