שואב אבק מרכזי – משדרג את הסטנדרטים שלכם בניקיון

שואב אבק מרכזי – משדרג את הסטנדרטים שלכם בניקיון

כל מי שמתחזק בית בעצמו יודע שניקיון זה א’, ב’, של חיים טובים. יחד עם זאת, לניקיון יש סטנדרטים שונים, ומה שנחשב לנקי אצל אחד, עשוי להיחשב כמלוכלך אצל אחר. שואב אבק מרכזי הוא אחד האמצעים הטובים ביותר לניקיון. לא רק כדי לשמור על בית נקי, אלא כדי לבצע זאת על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקוי. הסיבה לכך היא, ששואב אבק יודע לספק את מנגנון הניקוי הטוב והיעיל ביותר, אך היקף השימוש בו תלוי מאוד בנוחות ובקלות העבודה איתו. בעוד ששואב אבק רגיל דורש פעולות שונות כמו הוצאתו מהאחסון, הרכבתו, גרירת השואב כולו ברחבי הבית, קיפול ואחסון מחדש, עם מערכת מרכזית אין כל צורך באלה.

 

מנגנון שאיבה מרכזית וצנרת העוברת בקירות הבית

שואב אבק מרכזי מבוסס למעשה על מנגנון שאיבה גדול ורב עצמה הממוקם באזור מסוים של הבית. בדרך כלל ממוקם המנגנון מחוץ לבית או בחלק נסתר שלו, למשל במחסן, ממנו נפרשת מערכת של צינורות שאיבה אל כל חדרי הבית. מערכת הצינורות עוברת למעשה בתוך הקירות ולכן אינה חשופה כלל לעין ואינה פוגמת באסתטיקה של הבית. בכל חדר ישנו פתח המאפשר התחברות לצנרת השאיבה ולמערכת השאיבה המרכזית. כל שעליכם לעשות כדי לשאוב אבק בחדר, הוא לחבר את צינור השאיבה אל פתח הצינור שבקיר.

 

כיבוי והפעלה אוטומטיים

באמצעות מתג מכני או חיישן מיוחד, מזהה מערכת השאיבה את החיבור של הצינור ומיד מפעילה את מנגנון השאיבה, כך שהפעלת השואב וכיבויו מתבצעים באמצעות חיבור וניתוק הצינור אל הקיר. כעת, תוכלו לשאוב את רצפת החדר או השטיחים, בצורה קלה ומהירה, כשאינכם צריכים לגרור אחריכם שואב אבק שלם אלא רק צינור אחד ארוך, המגיע בקלות לכל פינה בחדר, לרבות מתחת למיטות, לשולחנות, לספריות, לארונות ולכל פינה אחרת. באמצעות השואב תוכלו לשאוב גם אבק מפריטי ריהוט גבוהים יותר מעל הרצפה.

 

מגוון פעולות שאיבה וניקיון

עם שואב אבק מרכזי תוכלו לשאוב את הווילון, את הספרים שעל הספרייה, את האבק מעל המזגן, את האבק מעל המדפים ותוכלו לעשות את זה באמצעות התקנת הפייה המתאימה לכל פעולת שאיבה שאתם עושים. למשל, כאשר אתם שואבים את השטיח תוכלו להתקין את הפייה המתאימה לשם כך ולהחליף אותה כאשר אתם רוצים לשאוב את הרצפה, את הספות, את המיטה או כל פריט אחר בחדר.

 

זמין יותר, קל יותר, נקי יותר

מעבר לכך שהשואב זמין יותר עבורכם, גם עבודת השאיבה קלה הרבה יותר באמצעות שואב אבק מרכזי והיא גם מאפשרת לכם לבצע מגוון רחב של עבודות ניקוי באמצעות אותו מנגנון ואותה מערכת בדרך פשוטה של התאמת הפייה הנדרשת. כך תוכלו ליהנות מבית נקי יותר ומסטנדרטים גבוהים יותר של ניקיון.

 

 

אולי יעניין אתכם גם