שיש לדורות

חברת א.א. קולודני היא חברה משפחתית ויבואנית של משטחים לחיפוי וריצוף משנת 1932

שיש לדורות

 

על החברה, שריצפה את כל טרמינל 1 החדש בנתב”ג ואת כל שוק מחנה יהודה – הייתם סומכים שתדע להתאים לכם חיפוי מושלם למטבח? ודאי, ובייחוד אם תגלו שהחברה קיימת כבר 85 שנה, עם ידע מקצועי וקשרים חובקי עולם.

 


 חברת א.א. קולודני היא חברה משפחתית ויבואנית של משטחים לחיפוי וריצוף משנת 1932


 

“את החברה הקים אבא של סבא שלי”, אומרת ענת גולדמן, מנהלת השיווק בחברה. “ולמרות שאנחנו ותיקים מאוד בענף, וביצענו פרויקטים גדולים מאוד, אנחנו עדיין חברה קטנה ואינטימית, שבה יש ללקוח קו ישיר למנכ”ל”.
בעבר ייבאה החברה סוגים שונים של שיש וגרניט, אולם בשנים האחרונות מקדמים בחברה מוצר חדשני בשם לפיטק – LAPITEC, שאותו הם מייבאים ארצה באופן בלעדי.
משטחי הלפיטק מיוצרים בטכנולוגיה שפותחה באיטליה ומהווה פטנט ייחודי: חרסיות טבעיות נגרסות לאבקה, נדחסות במכבש ונאפות בטמפרטורה של 1,200 מעלות. התוצאה: משטח חזק ועמיד ביותר ומתאים במיוחד למטבחים. ראשית הוא לא סופג כלל – אז לא צריך לדאוג מכתמי יין, כורכום, לימון, חומצות וכד’. שנית, אפשר להניח סיר לוהט ישר עליו – ולא יקרה לו דבר. פרט למטבחים אפשר להשתמש בלפיטק גם לחיפוי ולריצוף, למשל של חדרי אמבט, בריכות שחייה, סאונות ואפילו קמינים.

ייבוא - שיש קלודני

ייבוא בלעדי של שיש קולודני

משטחי הלפיטק מגיעים במבחר של כ-20 צבעים, חלקם חלקים וחלקם עם “גידים” בדומה לשיש. כל אחד מהצבעים מגיע בשבעה סוגי גימורים, ממבריק ועד מחוספס. כך אפשר ליצור משחקים של טקסטורות, בין מבריק ומט למשל.
“הרכבנו משטחי לפיטק בבתיהם של מנכ”לים של חברות ענק בארץ, בריכת שחייה עם רצפה מתרוממת בבית פרטי בתל אביב ועוד פרויקטים רבים. אנחנו עובדים עם חברות המטבחים הגדולות והיוקרתיות בישראל”, אומרת ענת.

מוצר נוסף שמייבאת החברה הוא משטחי קווארץ במותג KStone. “אנחנו מייבאים משטחים מהמפעלים הגדולים בעולם, כשמכל מפעל אנחנו בוחרים את הצבעים והדגמים הטובים והחדשניים ביותר”, מסבירה ענת. “אפשר לבחור מבין 60 גוונים שונים והמשטחים מתאימים למטבחים, לאמבטיות וכחיפוי פנים. אנחנו יכולים להגיע בדיוק לחומר ולגוון שהאדריכלים רוצים, ולהביא כל כמות רצויה מכל מקום בעולם”.
אחרי שנים של עבודה מול חברות גדולות הצטרפה א.א. קולודני לקהילת זמן לבנות במסגרת מהלך של פנייה ללקוחות פרטיים, למעצבים ולאדריכלים. “אצלנו עובדים על קשר אישי צמוד”, אומרת ענת. “הייחוד שלנו הוא בשירות ובאמינות, שבזכותם הלקוחות נשארים איתנו עשרות שנים – דבר יוצא דופן בענף כל כך תחרותי. במקרה של תקלה אנחנו תמיד ניתן גב ומענה ללקוח, ונפתור את הבעיה לשביעות רצונו המלאה”.

ייבוא - שיש קולודני

ייבוא בלעדי של שיש קולודני

ענת ממליצה לא לחכות לרגע האחרון כדי לבחור חיפוי למטבח או לאמבט. בואו למחסן התפעולי של א.א. קולודני, שנמצא באזור התעשייה סגולה בפתח תקוה, שם תתרשמו מהמשטחים כפי שהם מגיעים מהמפעלים, מהגודל ומהיופי שלהם.

לפרטים: ענת גולדמן – 052-9124938

אולי יעניין אתכם גם