שערים ומעקות – איך בוחרים?

אם אתם מחפשים שער או מעקה חדש לבית, ואתם מתלבטים ביניכם ובין עצמכם כיצד לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר, חשוב שתתחילו את התהליך מעצמכם, ותעשו את זה בצורה מסודרת.

שערים ומעקות – איך בוחרים?

שער וגדר של חברת פרופיל עיצובים

בחירת שערים ומעקות צריכה להיות מבוססת על חשיבה מקצועית והתאמה עיצובית, כמו גם תשומת לב לנושאים פונקציונליים שבמובנים רבים עשויים להיות חשובים ומשמעותיים יותר מאשר העיצוב והאסתטיקה. כך למשל, אם אתם מחפשים שער לחניה, יש הבדל גדול בין שער נגלל ובין שער זרוע, וקבלת ההחלטה לגבי השער המתאים לכם צריכה להיות שלכם, והיא צריכה להיות מחושבת.

 

השפעת שערים ומעקות על הסביבה

הדברים נכונים בכל הקשור לתחום של שערים ומעקות, וגם כאשר אתם בוחרים מעקה לבית, עליכם לשקול את הדברים בצורה יסודית ומקיפה. כך למשל, אנשים רבים מבצעים בחירות אימפולסיביות על בסיס דגמים שראו אצל חברים או בני משפחה, או דגמים שפשוט נראים להם אטרקטיביים, אלא שלכל מעקה שתבחרו יכולות להיות השלכות משמעותיות על העיצוב והאווירה בבית. מעקה זכוכית יכול להעניק תחושה של יותר נפח ומרחב, בעוד מעקה עץ אטום עלול לגרום לתחושת צפיפות ועומס, לחסום מעבר אור וכדומה.

שערים, גדרות ומעקות

שער חשמלי של חברת פרופיל עיצובים

 

הגדרת קווים מנחים וקווים אדומים

ככלל, לפני שאתם מבצעים הזמנה, אתם רוצים לשבת עם עצמכם ולהגדיר לעצמכם מה בדיוק אתם מחפשים. הגדירו את כל הקווים המנחים ולא פחות חשוב מכך, הקווים האדומים לבחירת המעקה או השער המתאימים. שאלו את עצמכם את כל השאלות שיכולות להיות רלוונטיות, ולא רק בהיבט של הפריט הישיר, אלא גם של הסביבה שלו וההשפעה שלו עליה ושלה עליו.

 

כדאי להסתייע באיש מקצוע מתאים

במידת הצורך, כדאי להסתייע באיש מקצוע המתמחה בתחום של שערים ומעקות, איש מקצוע שבו תוכלו להיעזר הן בצורה של ליווי צמוד לאורך התהליך כולו, והן בצורה של ייעוץ מקצועי בלבד. כמו כן, כדאי מאוד לבחון דגמים שונים בקטלוגים וגלריות, להבין בדיוק את המאפיינים של כל פריט וכל סגנון עיצוב, ובהתאם לכך לשקלל את כל הפרמטרים ולקבל החלטה לגבי הבחירה המתאימה לכם ביותר.

אולי יעניין אתכם גם