בית פרטי בקרית אונו

עוצוב והלבשת סלון ומטבח בבית פרטי בקרית אונו
פרוייקט בשיתוף פעולה עם מעצבת הפנים תמי אקהאוס.
זוג+3 ילדים המתגוררים מזה 6 שנים בבית פרטי בשכונה הותיקה בקרית אונו, שיפצו אותו חלקית כאשר רכשו אותו, נותרו עם מטבח משנות ה-70, עם ריהוט הסלון שהביאו מביתם הקודם ועם חלוקת חלל בסלון שלא היתה פונקצינלית עבורם.
הם פנו אלי במטרה לשפץ את המטבח ולהגדילו ולחלק נכונה את חלל הסלון. היות ואיני מעצבת פנים בהכשרתי ושיפוצים גדולים אינם חלק מהכשרתי המקצועית, פניתי לתמי במטרה שתהיה אחראית על כל הנושא הקונסטרוקטיבי והתכנוני של השיפוץ.
מרפסת השירות של המטבח נפתחה כך שהמטבח כמעט והכפיל את גודלו. בכדי להכניס אור לאזור החדש, הוחלט להוסיף חלון סקיילייט מהתקרה למקור אור טבעי. הסגנון העיצובי הנבחר למטבח הוא חמים ונעים, נע בין הכפרי למודרני עם דגש על הכפרי.
הסלון חולק לשניים- אזור אירוח ואזור טלויזיה המיועד לשימוש יומיומי של בני המשפחה.
תאורת קיר במראה כפרי תעשייתי משלימה את ההרמוניה, ותמונה של אמנית ישראלית בגווני הסלון נרכשה ומשלימה את הלבשת הסלון. RaitRod_kiryatono2רוית רוד - עיצוב והלבשת הבית רוית רוד - עיצוב והלבשת הבית רוית רוד - עיצוב והלבשת הבית   רוית רוד - עיצוב והלבשת הבית רוית רוד - עיצוב והלבשת הביתרוית רוד - עיצוב והלבשת הבית  רוית רוד - עיצוב והלבשת הביתרוית רוד - עיצוב והלבשת הביתרוית רוד - עיצוב והלבשת הבית רוית רוד - עיצוב והלבשת הבית

Skills

Posted on

24 בDecember, 2016

Submit a Comment

אולי יעניין אתכם גם