במסגרת התרחבות הרשת והשקה של סניפים חדשים נבחר הסטודיו לעצב קונספט חדש צעיר ועדכני שיקיף את הסניפים החדשים והקיימים.הוחלט לשמור
על קוהרנטיות ואחידות בין המסר הוויזואלי והגרפי של העסק .במסגרת תכנון הקונספט נחשפו מנהלי הרשת למדיום של אמנות דיגיטלית ובחרו בסטודיו גם ליצר את האמנות על הקיר .
הביטוי הוויזואלי מתבטא בבחירת הצבעים ,החומרים,ברהיטים ובאמנות .
בחדרי הטיפולים שולבו יצירות גם בתקרה כך נוצרת חווית לקוח טוטאלית היקפית רב חושית.