שיפוץ ועיצוב פנים – בית בבנימינה

לצפיה בתיק העבודות המלא>
שיפוץ ועיצוב פנים – בית בבנימינה

הבית הכתום ברחוב הכרמל…

ירושה משפחתית – בית מוזנח: חצר עם עשבייה בגובה מטר, ריח של פיפי של כלבים, קקי של עכברים, חלונות שבורים, ובית בצבע כתום מחריד!!!
אבל – מיקום מדהים, עץ צאלון מרשים בחצר גדולה, והרגשה נכונה שזה הבית.

הבעיה: איך בתקציב מוגבל אנחנו גורמים לדבר הכתום הזה להפוך לבית ראוי למגורים? היה ברור שיש דברים שאין ברירה אלא להחליף לגמרי- חדרי הרחצה, המטבח, קירות שרק אלוהים יודע אם אפשר להוריד (באמת רק אלוהים, אפילו הקונסטרוקטור המנוסה שהבאנו לא ידע!).

האתגר הכי גדול שלי היה המרחב הציבורי של הבית (או במילים אחרות הסלון, פינת אוכל ומטבח).  המטבח הקטן והחשוך עם התקרה הנמוכה, שהיה סגור ומופרד מהסלון, עשה תחושה קשה של קלסטרופוביה. הסלון הקטן וחסר קירות שלמים, הרגיש כאילו אין שום דרך לסדר אותו בצורה שתאפשר ישיבה נעימה שמנצלת גם את החלון הגדול שפונה לחצר האחורית.
הפתרון שלי היה הגבהת התקרה במטבח ע”י הצמדה לגג הרעפים, שבירת קירות פנימיים, הוספת ארונות מטבח באזור פינת האוכל, הוספת קיר גבס קטן שיוצר מחיצה חלקית בין הסלון לפינת המשחקים, ובסופו של דבר חלוקת החלל ע”י הריהוט וללא מחיצות נוספות.לעומת זאת היו הרבה דברים שהיה מאוד קל להחליט. כמו שינויים בחדרי הרחצה. הקטנת חדר הרחצה של ההורים לטובת חדר ארונות קטן. חדר הרחצה של הילדים קיבל אסלה נוספת ופינה מוגדרת למכונת כביסה ומייבש.

אז ככה הפכתי את הבית הכתום והמכוער, לבית משפחתי ונעים. על ידי התפשרות על הפחות חשוב והשקעה במה שכן – היה ניתן לעמוד בתקציב.

הנה כמה תמונות של הבית, שהיה פעם כתום.

 

אדריכלות ועיצוב פנים - גלית פרייזר לוי אדריכלות ועיצוב פנים - גלית פרייזר לוי אדריכלות ועיצוב פנים - גלית פרייזר לוי אדריכלות ועיצוב פנים - גלית פרייזר לוי אדריכלות ועיצוב פנים - גלית פרייזר לוי אדריכלות ועיצוב פנים - גלית פרייזר לויgalif-binyaminaafter14

אדריכלות ועיצוב פנים - גלית פרייזר לוי

Skills

Posted on

15 בDecember, 2015

Submit a Comment

אולי יעניין אתכם גם