“אמנות הגינה הקסומה” – ערן לוינסון

“אמנות הגינה הקסומה” – ערן לוינסון

חברת “אמנות הגינה הקסומה”, כשמה כן היא, חברה קסומה ומלאת השראה, בבעלותו של ערן לוינסון, אדריכל נוף והמעצב הראשי של החברה.

כשמכירים את ערן, איש נחמד ולבבי, נאה ומרשים, מרגישים מיד שהוא בדיוק האיש המתאים להפקיד בידיו את הגינה.
“אמנות הגינה הקסומה” היא חברה המתמחה באדריכלות נוי, עיצוב ובניית גינות פרטיות וציבוריות, תכנון בריכות נוי ומזרקות שופעות והכל במגוון סגנונות והתאמת העיצובים לסגנון ואורח החיים של הלקוחות.

 

“הייחוד שלנו הוא כזה, שתוך כדי עיצוב ובניית הגינה אנחנו משלבים מגוון רחב של מוצרים משלימים על מנת להפוך את העבודה לייחודית ולהגשים חלומות ללקוחות המבקשים עיצובים בלתי נשכחים”, מספר ערן ומוסיף: “חלומות כמו בריכת נוי או מזרקה בגינה או בחצר, פרגולות עץ בפינות ישיבה המוקפות צמחייה טרופית או שלווה, רצפות עץ, דקים וכמובן שילוב של תאורה קסומה ומשתלבת, המותאמת לגינה ולצמחייה הייחודית המשולבת בה”.

 

עיצוב גינות

 

המגוון אכן רחב ומלא בשפע של יצירה והשראה והתמונות בשטח ובקטלוג של ערן ו”אמנות הגינה הקסומה”, מלמדות רבות ומהוות הוכחה צבעונית ושופעת אודות הפרויקטים הרבים שבוצעו. את הפרויקטים תכנן, ייעץ והביא לידי ביצוע, ערן, שהוא מומחה בתחומו ואף מפקח באופן אישי על העבודות המתבצעות.

עיצובי הגינות ידועים באיכותם הגבוהה, בדיוק מופלא וייחודיות מרהיבה ומוצגים בתערוכות רבות. גם כתבי עת רבים נמשכו לצלם את הגינות ולכתוב עליהן.

באילו חומרים אתם משתמשים? “המגוון רחב”, מסביר ערן, “החומרים הם בעיקר חומרים מובחרים וטבעיים, שילוב רב של עצים, ביניהם עצים עתיקים, ברזל או אבנים וחלוקי נחל”.
“אנו, באמנות הגינה הקסומה”, מדגיש ערן, “קשובים ללקוח, נפגשים עמו לשיחה אישית ומקצועית בשטח ביתו או במקום הגינה המיועדת, שומעים על חלומו, למדים את אורחות חייו ומתאימים את עצמנו אליו, אל הלקוח, עד לקבלת מוצר שלם לשביעות רצונו והגשמת חלומו”.

 

עיצוב גינה

 

מהו ה”אני מאמין” שלך? “האני מאמין שלי”, מחייך ערן, “ואליו אני שואף כל הזמן, הוא תכנון מוקדם, ותכנון כיצירת אמנות לכל דבר. ברגע שהגינה מתוכננת היטב מכל הבחינות, החל בצורה היפה של הגינה כגינה, לצד יכולת תחזוקה קלה ופונקציונאליות גבוהה, היא תיתן את המענה המושלם והטוב ביותר ללקוח אשר הזמין אותה, תשרה עליו שמחה, שלווה והרמוניה”.

הגינות אכן קסומות, צבעוניות ונעימות, עבודות העץ ומזרקות המים נהדרות ולקוחות הבוחרים בערן ו”באמנות הגינה הקסומה” יוכלו להיות בטוחים ושלווים שיקבלו איכות ושירות מעולים ובלתי מתפשרים. כשערן בשטח, מעבר ליחס האישי, יקבלו המזמינים את עבודתו, תכנון, איכות – ביצוע ואמינות שאין כמותם, ומובטח להם כי כשיישבו בגינתם ירגישו שלווה והרמוניה וביניהם רוח קלילה וטבעית, שפע של פרחים מנצנצים מטל הלילה או כמו אחרי הגשם, צמחיה מלבלבת וציפורים מצייצות לקול פכפוך המים.

 

עיצוב גינה

אולי יעניין אתכם גם