לא תאמינו שזה פרקט למינציה

הוא עבה, רחב, מבודד ומגוון ממש כמו עץ טבעי. הכירו את המוצר הייחודי שמייבאת Albero, החברה החדשה בקהילת "זמן לבנות"

לא תאמינו שזה פרקט למינציה

ריצוף מבית Avatara: מגיע במידות גדולות במיוחד

רבים בטוחים שבמבט אחד אפשר להבדיל בין פרקט יוקרתי מעץ טבעי לבין פרקט למינציה.
הטענה הרווחת היא, שפרקט עץ עבה יותר, רחב יותר, מבודד יותר ובעיקר – מגוון, כי אין בו “דוגמה” החוזרת על עצמה כמו בלמינציה. זה אולי נכון בדרך כלל, אבל מתברר כי בשוק קיים פרקט למינציה שנראה ומרגיש ממש כמו הדבר האמיתי.
“מדובר במוצר ייחודי מתוצרת החברה הגרמנית Avatara”, אומרת אירה ברדה, מבעלי חברת Albero מרשפון. “הם פיתחו פרקט למינציה בעובי 12 מ”מ (לעומת 8 מ”מ בפרקטים הרגילים), שהוא גם דחוס מאוד ומגיע עם תשתית גומי אקוסטית שהופכת את הדריכה על הפרקט לשקטה ורכה יותר. ההדפסה ברמת HD ונעשית על החומר עצמו ולא על קלף. החזרה של הדוגמה נמוכה מאוד כך שהמראה המתקבל מגוון ואותנטי, ממש כמו עץ אמיתי.
“עוד תכונות של הפרקט הזה הן בידוד מעולה מחום וקור, ושכבת הגנה שקופה שמגינה עליו מפני מים ושחיקה. גם הגדלים של הלוחות ייחודיים: עד רוחב של 24 מ”מ ואורך של 2.40 מטר. לשם השוואה, המידות הסטנדרטיות הן רוחב 19 מ”מ ואורך 1.30 מטר”.
עוד מוצר ייחודי שמציעה החברה הוא Luxury Vinyl Tile – אריחי ויניל שמגיעים בדוגמת פרקט או בטון, עמידים למים ב-100% ומאוד עמידים לשחיקה.

פרקט למינציה בגוון טבעי

פרקט מבית אלברו. עדיף להגיע לאולם התצוגה ולהתרשם מהמוצר על פני משטח גדול

אלברו, חברה משפחתית לייבוא ולשיווק כל סוגי הפרקטים, היא חברה חדשה בקהילת הספקים המומלצים של זמן לבנות. “הצטרפתי לקהילה הזו כי כולם כאן מדברים באותה שפה”, אומרת אירה. “בתחום שלנו, תמיד הרבה יותר קל ונכון להיכנס לבית באמצעות המלצה. זו שיטת הפרסום הכי טובה. כשכל הספקים והמעצבים תחת קורת גג אחת, אתה יודע מי ממליץ ולא מפחד להמליץ ללקוחות שלך על חברים אחרים בקהילה”.
לאירה יש כמה עצות זהב למי שמעוניין להתקין בביתו פרקט: “קודם כל, חשוב לראות את המוצר בגדול ולא להסתפק בדוגמית קטנה שמוכרים מביאים הביתה. לכן אני ממליצה להגיע לאולם התצוגה כי יש שם משטחים גדולים של כל סוג מוצר ומערכות הדמיה ואפשר להתרשם ממנו בצורה יותר אמיתית”.
עוד עצה חשובה היא לא להתפתות ולקנות במקום אחד את הכל: גם קרמיקה, גם חיפויים וגם פרקטים. “תפסת מרובה לא תפסת”, אומרת אירה. “עדיף ללכת למי שמתמקצע ומתמחה בתחום מסויים. אנחנו מספקים שירות מא’ ועד ת’ – מרגע בחירת הפרקט ועד מסירת העבודה – הכל באחריותנו ללא מתקינים חיצוניים”.

לפרטים: אירה 052-9124888

אולי יעניין אתכם גם