מחליקים באמבטיה? יש לנו פיתרונות עבורכם

כדי לבנות חדר אמבטיה או מקלחת בטוחים לשימוש עבור מבוגרים, ילדים או בעלי צרכים מיוחדים צריך להיות מומחים ומקצוענים. וזה בדיוק מה שתמצאו בחברת א.א. קרמיקה

מחליקים באמבטיה? יש לנו פיתרונות עבורכם

מרצפות צבעוניות ובריקים במראה כפרי יוצרים אווירה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים המסוכנים בבית. השילוב של רצפה חלקלקה, קירות רטובים ולפעמים גם מקלחון זכוכית עלול לגרום להחלקות, לתאונות ולפציעות. הדבר נכון פי כמה כאשר מדובר באנשים עם מגבלה גופנית, בקשישים וכדומה. עבורם – ועבור כולנו בעצם – התפתח תחום ההנגשה של חדרי אמבט.
מסבירה גל לוי יכין מחברת א.א. קרמיקה: “הנגשה זה תחום שקרוב מאוד ללבנו. אנחנו מספקים את כל הפתרונות  בנושא של הנגשה, למשל עבור הגיל השלישי: מתאימים את גודל המקלחון (למשל עבור מי שיושבים בכסא גלגלים), את סוג הריצוף שלא מחליק, סוגי ידיות אחיזה, אסלות וכיורים מיוחדים. אנחנו עובדים בשיתוף עם אדריכלית מומחית לנושא, שיכולה לייעץ ללקוח במקום בנושאים כמו גובה ההתקנה של כיור ואסלה ועוד. אם לקוח שלנו, שיש לו בעיית נגישות,  זקוק לייעוץ – אנחנו מסוגלים להיענות ולספק לו תכנית עבודה והצעת מחיר”.

מוצרים ייחודיים בהזמנה מיוחדת

מוצרים ייחודיים בהזמנה מיוחדת

היחס האישי מאוד הוא אחד המאפיינים של א.א.קרמיקה, חברה משפחתית שנוסדה בידי אורית ואלי לוי בשנת 1991.  “יש לי לקוחה שקנתה דרכנו מוצרים לבית שלה לפני 17 שנה”, מספרת גל. “ואז היא חזרה כדי לקנות לבית של הבן שלה, ושוב עבור הבית של אמא שלה ועכשיו היא חוזרת בפעם הרביעית, בשביל הדירה של בתה. ‘את המוצרים שלכם לא מחליפים’, היא אמרה לי”.
“כשלקוח מגיע אלינו – אנחנו מתחברים לסגנון שלו ותוך כדי השיחה אנחנו ממקדים אותו באפשרויות המתאימות. יש לנו מבחר לכל כיס, מבייסיק ועד לאריחים מיוחדים מבית ורסאצ’ה. גם אם אין לנו את כל הפריטים הייחודיים זמינים במלאי – נוכל להביא אותם בהזמנה מיוחדת מחו”ל והם יגיעו תוך שלושה שבועות. העובדה שאנחנו לא מחזיקים מלאים גדולים ויקרים מאפשרת לנו לשמור על מחירים מאוד תחרותיים – כי תתפלאו, ייבוא הוא לא תמיד יקר יותר”.

האדריכליות הפכו לחברות
האווירה המשפחתית עוברת גם לשאר העובדים בחברה. “חלק מהעבודים שלנו איתנו כבר הרבה שנים. קחו למשל את ילנה, המתמחה במגזר הרוסי. מעבר לעובדה שהיא דוברת את השפה, היא גם מבינה את ה”ראש” של הלקוחות. במגזר הזה מחפשים פריטים ייחודיים, והם לא מתפשרים ומוכנים להשקיע בדברים הטובים ביותר. ילנה יודעת להתאים את המוצרים לדרישות הייחודיות שלהם”.
גל מספרת כי עם השנים נוצרו גם קשרי חברות עם אנשי המקצוע. “כל האדריכליות שעובדות איתנו הפכו להיות חברות שלי, כי השירות שאני נותנת להם באופן אישי הוא משהו שהן לא מכירות ממקומות אחרים”. כך היא גם הצטרפה לקהילת הספקים והמעצבים המומלצים של  “זמן לבנות”. “הכרתי הרבה ספקים איכותיים דרך הקהילה הזו”, אומרת גל.

מוצרים בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח

התאמה מושלמת לצרכי הלקוח

אומץ לשים חומץ
בתור מי ש”נשמה” אריחים וקרמיקה עוד מילדות, יש לגל טיפ מעשי וחסכוני: “בניגוד לשיש או אבן, לאריחי גרניט פורצלן וקרמיקה יש שכבה עליונה אטומה שאינה סופגת. אם מנקים רצפה כזו בחומר ניקוי רגיל, שיש בו וקס, נוצרת על הריצוף שכבה שומנית, ועם הזמן היא סופגת אבק ולכלוך שלא יורדים. חומר הניקוי המומלץ שלי הוא פשוט חומץ. הסיפו כוס של חומץ סינתטי לדלי מים עם טיפת חומר ניקוי כללי בשביל הריח – והרצפה תישאר כמו חדשה”.

א.א.קרמיקה חברה בנבחרת הספקים המומלצים של “זמן לבנות”: 052-9788406, 052-9788460

אולי יעניין אתכם גם