דירת גן במודיעין

זוג ושני ילדיהם, שקיבלו מתנה פגישת יעוץ להום סטיילינג איתי לקראת ראש השנה לפני 5 שנים.
בפגישת היעוץ עלה צורך לשדרג ולעצב את החלל הציבורי קרי הסלון, פינת האוכל והמטבח.
היעוץ הסתיים ובני הזוג יישמו חלקית את המלצותיי הלכה למעשה. הם חזרו אליי בבקשה להמשיך את התהליך ביחד איתי ויצאנו לדרך. צבענו מחדש את המטבח, פינת האוכל והמזנון, הכנסנו שטיח, כריות, תאורה חדשה ואביזרי נוי.
כשנה לאחר מכן התבקשתי לעזור להם בסידור ועיצוב חדר הילדים. צבענו את הקיר בגוון שמתאים לבת ולבן כאחד, והתאמנו את שאר הריהוט והטקסטיל בחדר לצרכיי הגוזלים.
מיד לאחר מכן הגיע תורו של חדר שינה הורים. הדבקנו טפט, הוספנו ראש מיטה, רכשנו שידות, גוף תאורה, כיסוי מיטה וכריות והענקנו לחדר תחושה רומנטית ואינטימית.
לפני כשנה עמדו בני הזוג בפני דילמה האם לעבור דירה או להישאר ולשפץ.
התלוותי אליהם לבחינת מספר נכסים שעונים על דרישותיהם. לאחר זמן מה החליטו בני הזוג שביתם הנוכחי הוא המקום שאפשר לטפח ולהעניק לו את ההגדרה שכה חיפשו: “בית”.
הוחלט להישאר בבית הקיים ולשפצו.
2 חדרי האמבטיה שופצו כליל, חלון היציאה לגינה בסלון הוחלף בפרופיל בלגי, הותקנו גופי תאורה ווילונות ותמונה שהוזמנה במיוחד מציירת נבחרה לקשט את הקיר מעל הספה.
את מרפסת השרות הרחבנו ונוצר חדר כביסה גדול המשמש גם לאחסון.
בחדר אמבטיה ילדים הבחירות היו כאלו שישמשו את הבן ואת הבת עד לגיל הבגרות.
את חדר האמבטיה בחדר הורים המשכנו בקו העיצובי הרומנטי שעיצבנו את החדר כשנה לפני.

RevitalR_modiin-gan2 RevitalR_modiin-gan3 RevitalR_modiin-gan1 RevitalR_modiin-gan13 RevitalR_modiin-gan14 RevitalR_modiin-gan12 RevitalR_modiin-gan10 RevitalR_modiin-gan8  RevitalR_modiin-gan5 RevitalR_modiin-gan7 RevitalR_modiin-gan9

Skills

Posted on

19 בMarch, 2017

Submit a Comment

אולי יעניין אתכם גם